0.9

270 25 0
                                    

'Yeter artık bu kadar dolaşmak. Bacaklarım koptu' Jungkook , sevgilisine sessiz olması için ellerini dudağına getirdi. 'O çift kıyafetlerini almazsan..' biraz düşündü ve lafına devam etti 'Sana egzersiz yaptırırım' Yoongi duyduğu kelimeler ile gözlerini kocaman açtı. Yok canım , yarım saattir zaten mağazada dolanıyoruz o şekilde egzersiz yapıyor zaten. 'Ben zaten bu şekilde egzersiz yapıyorum!' Jungkook sevgilisinin bu tavrına güldü. Cidden çocuk gibi davranıyordu ve bunu yaparken sevimliliği Jungkook'un gözünde daha çok artıyordu. 'Peki , peki hadi eve gidelim' Yoongi duymak istediği cevabı alınca bir 'oh' çekti ve oturduğu yerden kalktı. Evlerine geldiklerinde tabiki Yoongi'nin ilk işi uyumak olmuştu. 'Bak işte! Yine uyudun , beni hiç sevmiyorsun' Hemen yerinden sıçradı Yoongi , sevgilisinin yanına koştu ve ellerini tuttu.

'Ne istiyorsun sevgilim? Hemen yaparım' Jungkook kocaman bir kahkaha patlattı. Eğer çok ısrar etse bile Yoongi asla ona hizmet etmezdi. 'Sen benim tanıdığım Yoongi değilsin , benim gerçek sevgilim nerede?' Sevgilisi hemen gözlerini kocaman açtı , cidden onun tanıdığı biri gibi davranmıyor muyum diye kendini sorgulamaya başladı. O düşünürken Jungkook onun küçük dudaklarını öpmüştü. 'O şekilde bakma işte. Çok sevimli duruyorsun' Yoongi sevgilisinin söylediği şey ile kaşlarını çattı. 'Bana sevimli demeyeceğini ne kadar söyleyeceğim?' Jungkook hemen ağzını elleri ile kapattı. 'Özür dilerim sevgilim. Ağzımdan kaçıverdi' Yoongi güldü , şimdi o sevimli oluyordu. 

'Ama sen çok sevimlisin , sevgilim' ' Sen de öyle bir tanem' Yoongi biraz düşündü ve kafasını sevgilisine çevirdi. Onun bu şaşkın hallerini çok seviyordu ve onu meraklı yaparak dalga geçiyordu. 'Seni öpebilir miyim?' 'Bu bir sorumu , tabi ki!' Yoongi beklediği cevap ile memnun olmuşcasına tebessüm etti. Dudaklarını büzdü ve sevgilisini bekledi. Jungkook ise ona şaşkın şaşkın bakıyordu. 'Yoongi bu ney?' 'Dudak , neye benziyor?' 

'O kadarını tabi ki anlıyorum. Ne yapayım ben bu dudağı?' Yoongi derin bir iç çekti , cidden çok cahildi. 'Öpmen için aptal!' Jungkook anlamışcasına kafasını salladı ve sevgilisinin büzdüğü dudağı öptü. Öpüşme ilerlerken Jungkook kendini zor kurtarmıştı. 'Bence bu kadar ileriye gitmeyelim' Yoongi bu haline yeniden gülmüştü. Sevgilisinin kafası çok fesat yerlerdeydi ve her şeyi yanlış anlıyordu. Ama onlar kesinlikle birbirleri için yaratılmışlar. 











































3 Emoji - 「yoonkook」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin