***Christina***
Dupa ce am conduso pe Lorena pana acasa ,eu am oprit la un supermarket ca sa i.au ceva de rontait.Ajunsa acasa intr.un sfarsit m.am uitat la ceas si era ora 7.Ce repede trece timpul.Ma imbrac destul de repede in pijamalele mele.Iubesc sa stau in pijamale, sunt genul de fata care ar sta toata ziua in pijamale, nemachiata si uitanduse la filme si seriale. Ma rotesc in casa si mai aranjez ce mai trebuie. Fetele ar trebui sa ajunga in curand. Cum ziceam, peste cateva minute cineva a sunat la usa. Deschid usa si erau chiar nebunele mele.
-Heyyy nebunelorr!! Ce faceti? V.ati adus pijamale, nu.i asa? zic eu foarte bucuroasa de aceasta petrecere.
-Daaaa. zic amandoua in acelasi timp.
-OKK. Pai intrati, ce stati la usa??
Fetele intra in casa la mine si se duc sa se schimbe in pijamale. Eu am observat ca Lorena nu se simte prea bine dar sper sa o inveselim eu si Ashley.In timp ce se imbraca fetele in pijamale, eu ma duc in bucatarie ca sa aduc gustarile si sucurile in sufragerie pentru ca este mai mare si oricum sunt singura acasa ca de obicei.
-Hei Chris, la ce te gandesti? ma intreaba Ashley si Lorena vazundu.ma ingandurata.
-La nimic important. zic eu, oricum nu era ceva important ca parintii mei nu sunt aproape niciodata langa mine .
-Deci ce facem acum?? intreaba Ashley cu zambetul pe buze
-Nu stiu. zice Lorena foarte trista si cred ca stiu si motivul.
-Dar ce ai Lorena? Esti bine? Tie rau? o intreb eu ingrijorata de starea prietenei mele.
-Da Lori, ce ai patit? Intreaba si Ashley peste cateva secunde fiind evident ca nu e in totalitate atenta si e ceva care o distrage.
-Dar cu cine vorbesti prin mesaje Ashley ca nu esti atenta la noi? zic eu putin deranjata ca ea nu este atenta la noi.
-Scuze Chris, dar primisem un mesaj de la Zayn si chiar trebuia sa raspund. afirma Ashley foarte fericita.
Acum mi.am dat seama de ce Ash de cand a venit e foarte vesela, este din cauza lui Zayn. El o face mai fericita pe prietena mea si chiar ma bucur pentru ea, dar doar daca odata o face sa sufere jur ca nu va scapa viu din mana mea. Da stiu ca suna cam agresiv, dar daca cineva se ia de prietenele mele cele mai bune nu e de bine. In timp ce eu vorbeam cu Ashley, Lori era foarte ingandurata si mai avea putin si plangea. Mie imi venise o idee ca sa o scoatem pe Lori din starea asta pentru ca stiu ca Adam este de vina pentru starea Lorenei.
-Baii am idee ca sa ne distram in seara asta.
-Zii idee ta foarte "geniala". zice Ashley ironic.
-E geniala. Ce ziceti daca in seara asta sa mergem in noul club din oras ca sa ne distram ca fetele? zic eu aproape sarind in pat de entuziasm.
-Nu stiu ce sa zic, nu ma simt prea bine. se scuza Lorena.
-Hai Lori, ne vom distra. Nu te mai gandi la prostul ala.
-Dar nu ma gandesc la Adam. dezaproba Lorena.
-Recunoaste! Toate trei stim ca deasta nu te simti ok acum.
-Ba nuu.
Si asa am insistat sa vina cu noi in club Lorena, pana a acceptat doar ca sa nu o mai intrebam atata.
-Dar Chris,noi nu avem cu ce sa ne imbracam. zice panicata Ashley.
-Stai calma, nu te mai alarma asa de tare. Doamne ce prietena mai am si eu. zic eu bufnind in ras de reactia lui Ash. Va dau eu o rochie la amadoua doar avem aceeasi marime la haine si la incaltaminte.
CITEȘTI
Doua"SURORI"
Teen FictionDoua prietene foarte bune care se cunosc din clasa I se indragostesc de cei mai dragutzi baieti din scoala. Oare prietenia lor va invinge sau incearca unele persoane sa le strice prietenia?????? PRIETENIA LOR VA TRECE PRIN MULTE INCARCARI !!!