"Seara fetelor"

53 2 0
                                    

****Chris***

La mall ne.am comandat ceva de la KFC si in timp ce asteptam mancarea, Lorena ne.a zis ca seara trecuta se sarutase cu Luke.

-Dar Lori, nu mai simti nimic pentru Adam??zic eu curioasa.

-Ce ai fata? Lasa.ma cu bulangiul ala. Doamne cum am putut sa fiu cu el. zice Lorena foarte revoltata.

-Okk, si sa inteleg ca iti place de Luke putin putin pe acolo?

-Nu stiu Chris sa iti raspund acum. imi zice prietena mea care nu prea o cred pentru ca e rosie la fata.

Eu o vad pe Ashley cam ingandurata dar aleg acum sa nu o intreb pentru ca poate e doar obosita, o voi intreba mai incolo cand suntem numai noi doua , cred ca Lorena la cat de indragostita este nu a observat.

-Fetelor, daca ieri nu prea a fost reusita petrecerea noastra in pijamale, vreti sa veniti si in seara asta la mine??

-Este o idee buna.zice Ashley

- Okk atunci o sa va trimit un mesaj cu ora la care sa veniti la mine.

Dupa noua ne.a fost aduca mancarea si noi am bagat in noi ca spartele. Apoi am decis ca fiecare sa mearga la casa ei , sa se pregateasca si dupa fetele vor veni direct la mine.

Dupa ce ma despart de fete, eu m.am indreptat spre un supermarket ca sa mai iau mancare si bauturi pentru in seara asta pentru ca frigiderul meu este gol.

Cand am ajuns la supermarket, il vazuzem pe Mike la raionul cu jocuri video, incercand sa aleaga unul. Eu m.am grabit sa merg inainte ca sa nu ma observeze. De data asta am avut noroc.Am cumparat tot ce imi trebuia , am mers la casa si am platit tot.La masina am pus sacosele in portbagaj si cand sa intru in masina aud ca ma striga cineva. Ma uit in spate si vad ca ma striga Mike.

-Chris, Chris!

Eu atunci m.am grabit sa intru si sa pornesc . El ajunsese in dreptul masinii fix cand eu am plecat. Nu puteam acum sa ii dau o explicatie pentru ieri sau sa aud ceva de la el .

Acasa, am despachetat tot ce am cumparat. M.am gandit ca daca tot nu am ce face sa ma uit la serialul meu preferat "Prety Little Liars".

Dupa vro 3 ore de uitat incontinuu la serial am observat ca deja este ora 17:00 si ar cam trebui sa le trimit un mesaj fetelor la cat trebuie sa vina la mine.

####Mesaje##

Eu: Astazi  la ora 20:00  la mine va fi o super petrecere. Aaa da si sa aduci niste mancare si bauturi. Te astept.

Mesaj livrat

Sper ca fetele sa vada mesajul.

Chiar nu stiu cum a trecut timpul ca deja se facuse 18:30. Eu m.am dus repede sa fac un dus, m.am schimbat in niste haine mai comode . Am aranjat mancarea in boluri si am pregatit tot ce mai trebuia facut. Fix cand terminasem de facut totul , a sunat cineva la usaa. Uauu , chiar ca au ajuns mai devreme este abia 19:15.

-Heiii. zic amandoua in acelasi timp , sarind in bratele mele.

-Bunaaa fetelor.Duceti.va si schimbati.va   pana ce mai pregatesc eu pe aici.

Ele s.au schimbat in pijamale si am decis sa ne uitam la un film de groaza. In timpul filmului am auzit soneria sunand.

-Chris, mai trebuia cineva sa vina ? intreaba Lorena.

-Nuu , eu v.am invitat numai pe voi doua.

Ma indrept spre usa ca sa vad cine suna si cand deschid aproape toti din liceu intra la mine in casa plini cu mancare si bautura. Eu eram foarte confuza de ce se aflau aici si fetele la fel. Iar seara fetelor este stricata ca de obicei.

Doua"SURORI"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum