İşte Başladık

116 3 1
                                    

Evet,artık elde ettiğimiz notları gözden geçirebiliriz.Paslı demirler,soyulmuş ve dökülmüş boyalar,Sarmaşıklar,Dini semboller,Tahta bir kapı vs.vs.vs.vsvsvsvsvs. Evet artık not almaya devam edebiliriz.Anna sen normal görünen herşeyi not et.Janin sen de anormal görünen herşeyi not et.Peki sen ne yapacaksın?Ben de etrafı kolaçan edeceğim.Bir öğretmen gelmediğinden emin olmalıyız.Özellikle arkadaki sigara içme yerinden birisi gelmemesi lazım.Zrrrr ah tam oldu zil çaldı işte!! Hadi kızlar sınıfa.Lisa haberin olsun bu ders kütüphaneye gidiyoruz.Yaşa be Anna sen olmasan ben ancak gidince anlardım.Aa bak bu Max değil mi?Janin!Kes şunu! Sadece arkadaşız.Yani Teresa ve Greg gibi değiliz sonuçta?!Onlar zaten sevgili!Oh be sonunda geldik.Çabuk bir kitap seç ve yerine otur!Ahh bu kadından nefret ediyorum!Her neyse yerimize oturduk (Anna ortada, ben solda ve Janin de sağda)Kızlar olabildiğince ipucu toplayın.Evet iki melek sembolü,sekiz tane pencere ve o kapı o kapının arkasında ne var acep?Sağa sola değil kitabına bak!Sus be kadın!321 ZRrrrr ! Al işte zil de çaldı tam oldu.Koy kitabını defol git!Ahh hiçbir şey söylemiyorum artık.Almanca dersi nağmıdiyer "İşkence"vit Herr Moninger.Pöffffffffffffffffffffffffffffffffffff

-0-

Not defterlerini ağl! Hazır olll!Kütüphaneyeeeee!Sol sağ sol sağ işte karşınızda gizemli mi gizemli Kütüphaneeee!Janin kuzeye,Anna batıya,ben de güneye.Hadi hadi hadi fazla ipucu daha açık sonuç!Lisa bir önerim var :Müzik odasının yanındaki çitlere çıkarsak tuğlaların üstünü görebiliriz.Harika fikir Janin!Hadi hemen oraya gitmezsek Bay John bizi yakalayacak!Eee Bişi yokki burda sadece bembeyaz bir oda!wit red perdeler!Lisa bak Laura geliyor!Saklanın!!Eeee ne yapıyorsunuz?Laura sen bizi işimize karışma,tamam mı?Hayır ve bu arada Greg,Teresa,Max gelin Lisa,Anna ve Janin bir iş karıştırıyor!Ahhh bu kızdan tiksiniyorum !(bu arada diğerleri gelir) Ee Lisa ne oluyor burada?Hiçbirşey Max sadece bir araştırma yapıyoruz o kadar. Laura işimize o koca burnunu sok- (Anna titreyerek)arkandaki ne???? GREG!!! Hayır! (Herkes sınıfa koşar ve bir plan yapar.)Evet arkadaşlar gördüğüm şey sanırım bir ruhtu.O eski yerde birşeyler olduğunu biliyordum zaten!?Ve bu arada Greg nerede?

-0-

Siz burada kalın, biz gidip Greg'i buluruz.Kütüphaneinin yanına geldiğimizde az kaldı altımıza yapacaktık. O ruhu Greg'in buynunu sıkıp aynı anda kalbini yerinden çıkarttığını gördük.Hızlı bir şekilde ama ağlayark sınıfa gittik.İlk önce bunu Teresa'dan saklamaya çalıştık ama Anna ağızından kaçırdı.Teresa önce inanamadı ama sonra gerçek olduğunu anladığında çok geç kalmıştık.Teresa 3 ay okula gelmedi ve asla kimseyi aramadı veya mesaj atmadı.Teresa'yı özlemiştik.Çok zor da olsa birgün onda yatıya kaldık.Ama o gece ne olduysa oldu. Teresa gece uyandı ve su içmeye gitti. Yani bize öyle söyledi.Her neyse, suyu bardağa doldurup tam içeceği anda karşısındaki şey yüzünden bayıldı onun yere düşüş sesinden biz uyandık. Ama keşke uyanmasaydık.Karşımızdaki şey Greg'in ruhuydu ve elinde bir bıçak vardı.Teresa'nın küçük kardeşini öldürmüştü! Anlamıştık artık harekete geçmeliydik.Sabah olunca hazırlanıp okula gittik.Artık kimseye ve hiçbirşeye güvenemiyorduk.Araştırma işine de uzun bir ara verdik.Bu işi çözücektik.

-0-

Max'ı da yanımıza alıp Teresa'nın evine gittik. Ama Max mutfağa girdiğinde Gregin ruhu maxa saldırdı Max ölmeden önce Teresa'nın kardeşinin ruhu Gregi durdurur ve o anda her işimize karışan Laura eve geldi ve korkudan bayıldı.Sonra Anna Lisa ve Janin (yani biz) Laura'yı kendine getirdik.Ve greg sinirden çatladı.Teresa kardeşinin öldüğünü görünce hayata küser.Kendi hep öldürmeye çalışır ama Anna, Lisa ve Janin (yani biz) hep onu durdurmayı başardık.Janin artık pes eder bırakın da kendini öldürsün.O bizim kalbimizde olacak ve onun için iyi olan şey kardeşini görebilmek. Ama bir yandan da kardeşi ile Teresa hala bu evde yaşayacaklar ve biz onları görebileceğiz.Sonra Anna, Teresa,Lisa ve Janin okula giderken etrafta değişik bir olay görürler. Her ev yıkılmış ve insanlar ölmüştür.Bu gerçekten korkunçtur. Janin anlattıklarını Teresaya anlatır ve Teresa ağlamaya başlar. Siz beni önemseyen gerçek arkadaşlarımsınız asla sizi unutmayacağım der ve max gelir.Ne oldu böyle der kızların ağızının suyu akar çünkü Max çok yakışıklıdır ama bir yandan bilmiyoruz demeyi başarırlar .Anna:Laura nerede?

Max: Bilmiyorum der.Sonra yoldan geçerken Laura'nın evine de uğrarlar ve bi bakmışlar ki Laura'nın evi yıkılmış! Laura'nın ruhu ortaya çıkar ve der ki sizi hiç unutmayacağım ve herkes ağlamaya başlar.Ve okula geldiklerinde okulda kimse yoktur. Çok korkarlar her tarafı gezerler ve.......Bu da ne? Bu imkansız bunlar gerçek ruhlar! İntikam planı yapıyorlar! Burada Greg ve deprem olmuş kişilerin ruhu var.

Teresa oraya gider ve ruhlara der ki: haydi beni öldürün! Ne bekliyorsunuz? Eğer ölürsem kardeşimi de görürüm! Gerçekten yeter artık der Max! Teresa dur! Teresa durur Teresa sonra bir şeyi hatırlar! Ölürse arkadaşlarından ayrılacaktır.Ve intahar etmekten vazgeçer.Artık beraber kilise'deki gizemi çözmeye yönelirler.

Takım ÇalışmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin