ÇARŞAMBA GÜNÜ
Kızlar Max'tan kurtulma planına başlıyoruz.Max sana bişi söylicez.Biz aslında seni seviyoruz ama arkadaş olarak.Amaan ben zaten sizi sevmiyodum,ben bizim sitedeki Rosa'yı seviyorum.Yani siz ezikleri hiç sevmedim ve sevmeyeceğim de!Zalim noolcak! Ay herneyse sonunda kurtulduk şu salaktan.Şimdi not defterlerimizi alıp kiliseye(kütüphaneye)gidelim.Tamam.Ah şu içerideki kocaman kapının ardını o kadar çok merak ediyorum kiii!Evet bende,bende.Janin,Anna bir fikrim var! Akşam saat 22:30'da burada buluşalım.Tamam. Ama ondan önce hadi Teresa'nın ebine gidiyoruz.Zaten okul bitti.Tamam.Hadi gidelim!Evet şimdi geldik.Ding-Dong!Aa Janin,Lisa,Anna!Hoşgeldiniz,buyrun buyrun.Anne biraz kek getirir misiin!Tamam canım hemen getiriyorum!Eee kızlar nooldu?Ya Teresa senden bişi isticez,sende Grege yazdığın hiçbir not,mektup şiir falan yok mu?Galiba yok çoğunu yaktım ama bir tane olacaktı.Onu bize getirir misin?Evet, ama neden olduğunu söyleyeceksiniz.Tamam tamam ben söylerim yeter ki sen şu kağıdı getir!Tamam işte burada.Seni çok sevdim hep te seveceğim vıttıtırı zıttırı..Tamam bunu mutfağa götür ve dolu dolu güzel bir şekilde oku.Tamam.Vdıvdıvdıvıdı(vıdı vıdılar okuduğunu belirtiyor.)Bakın bu Greg'in ruhu!Yanında da kardeşin var!Thomas senden bişi istiyoruz, akşam saat 22:45'te okulda kilisenin önüne gel tamam mı?Thamammm.Horda holurummm.Teşekkürler sonra görüşürüz baybay.Bhaybhayyyy.(ve ikisinin de ruhu kaybolur.)Hadi kızlar biz de gidelim artık.Baybay Teresa!Baybay kızlar!Akşam okulda buluşuyoruz unutmayın!Tamam unutmayız .Baybay.Baybay.