První sepsané rpgčko je zde a my jen doufáme, že se vám bude líbit aspoň z poloviny, jako nám. Co byste čekali jako první kapitolu, je tu prostě menší introduction našich hrdinů a světa. Jako první půjde Matty.
~~~~~
Matthew Aaron
17 y.o.
167 cm
Mutace: Dokáže na krátkou dobu zastavit čas, s tím, že on se může nadále volně pohybovat. S trénováním se doba, na kterou zastaví čas prodlužuje. -pěkná zmrdovina, jen to potvrzuje Čmedovu prohnanost.
Zbraně: Všechny nože, kterýma může vrhat. Je v tom fakt dobrej jako.
Keisey Dorne
16 y.o.
170 cm
Mutace: jednoduše- leze lidem do hlav. Abych vám to přiblížila, dokáže číst myšlenky a pocity jiných. Postupně se v tom také zdokonaluje. Ovšem stejně jako každá schopnost ho něčím oslabuje. V tomto případě to jsou šrámy, které na jeho duši zanechaly jeho návštěvy do poblázněných myslí.
Zbraně: Privátní je luk a šíp, jinak taková všehochuť.
~~~~~
Tak to byli naši hrdinové. Teď si povíme něco málo o novém světě, jeho pravidlech a řádu.
Grieford je nové hlavní město tohoto zpustošeného kraje. Řekněme, že má takovou skupinu lidí, která si říká Řád a představuje správu Griefordu. Ti rozhodli tak, že všichni lidé, kteří se narodí s "postižením", jak tomu oni nazývají, jsou vyhnáni za Hradby. Nezáleží na věku člověka, prostě ho šoupnou za Hradby a páčko, jdi umřít. Avšak jedni z prvních vyhnanců se rychle zorientovali a vytvořili tam novou populaci lidí s různou mutací, která má své miniměstečka (základny), kde se snaží přežívat. Jejich způsoby nejsou nejlepší, někteří prostě chodí a zabíjí druhé, aby je pak mohli okrást, ale jiní zase obchodují se zbraněmi, jídlem a jiným. Je toho dost.
A takový je život na nové planetě. Jsou zde dobré i zlé časy, v tomhle se to moc neliší od světa před tím.. Počkat, vlastně i liší, dobré časy sem nezavítaly už pěkných pár let. To samé můžeme říct o spravedlnosti a právech.
~~~~~
Tak to by bylo pro úvod asi vše. Děkujeme vám vůbec za otevření tohoto díla, snad se vám zalíbí. A rovněž děkujeme za přečtení. Uvidíme se u další části.
Nemějte se špatně,
Čmepi.
YOU ARE READING
Strangers before.
Science FictionMatthew a Keisey se potkají vlastně úplnou náhodou. Ovšem nepadnou si hned do noty, k tomu jim ani nepřispívá to, že jsou vyhnanci a žijí za Hranicí. Od výbuchu jaderné bomby se na světě rodí různí lidé s různými schopnosti, jak se s tím vypořádá na...