Kur vajta ne klas ore te pare kishim matematike.Futem ne klas
Une:miremngjes zysh me fal per vonesen
Zysha:miremngjes futu ne klas dhe mos hajde më me vones.
Une:ne rregull
Zysha filloi te shpjegonte mesimin,kur dera u hap dhe hyren 2 djem njeri nga ata ishte ai qe u perplasa ne mengjes.
Zysha:kta jan 2 nxenes te rrinj,jan tresferuar nga nje shkolle tjeter.prezantohuni ju tha djemve.
Ai:une quhem sergio hysa.
Ai tjr:un quhem luis hysa.
Pstj mesusja i tha te uleshin ai erdhi dhe u ul ne nje bank me mua.ndersa ai tjetriu ul ne nj bank me artjolen shoqen time me te ngushte.
#Sergio
Sapo hyra ne klas pash qe vajza qe u perplasa ne mengjes ishte po ne ate klas.buzeqesha pastaj hyra ne klas,isha dhe me kushuririn tim luisin...
Kur hyrem brenda zysha na tha te prezantoheshim.i pari u prenzantova un pastaj luisi..zysha na tha te uleshim ne bankat bosh.Un u afrova dhe u ula ne nje bank me te.Luisi u ul ne bank me nje vajze...
Kur u ula i fola:
Sergio:ckemi! Une jam sergio.dhe i buzeqesha
Ajo:Ckemi! Un jam angelina.dhe me buzeqeshi embel..pastaj foli prap
Angelina:Me fal per ne mengjes.
Sergio:Nuk ka gje.pastaj nuk foli me vetem qeshi dhe ktheu koken..Dhe nuk foli gjate gjithe ores se mesimit.
Ra zilja dhe dolem jashte,ate po e ngacmonte nje djal ndersa kjo i qeshi dhe e qelloji me shpulle dhe iku un qesha po as vet nuk e di pse
(Ky esht sergio😍 nuk duket shm si badboy po esht yll😋)(Ky esht luisi kushuriri i sergios)
(Kjo esht Artjola shoqja e ngushte e Angelines jan si motra😍😊)
Shpresoj tju plq😊😘😘
Do te dalin edhe 2 personazhe
Adela dhe fabian