#Sergio
Ne kishim vajtur te festa un vajta me Adelen ndersa luisi nuk kish ardhur akoma do vinte me Artjolen...ndersa Angelina do vinte me ate idiotin fabianin me hipin nervat kur mendoj se ajo do vij me ate....ktheva koken dhe pash ata te te vinin Angelina kish veshur nje fustan te zi te shkurtur me taka te kuqe floket i kish bere me onde shkelqente ish bere shm e bkr....te gjith djemt po e shikonin sikur po e zhvishnin..
#Angelina
Kur vajtem te festa pash ate me Adelen,ajo isht veshur si ku*v ndersa ai kish nje bluze te zez,xhinse te zeza dhe atlete te zeza ish bere shum i bukur...ai po me shikonte dhe un nuk po ja hiqja dot syt...artjola kish veshur nje fustan te bardhe me taka te zeza dhe floket kacurrela ish bere e bkr..luisi kish vesh nje bluz gri dhe xhinse te bardha ndrsa fabian ish veshur mir le te themi un nuk e kisha mendjen te ai...u afruam dhe po rrinim me ata...te gjith iken per te kercyer,fabiani me kerkoi te kercenim dhe un pranova,ktheva koken nga sergio dhe po na shikonte.
#Sergio
Ajo iku t kercente me te...po kerceja dhe un me adelen pastaj e lash ate dhe e kapa per krahu angelinen dhe ika ne nje dhome
Angelina:cfar po ben pederast??tha ajo e friksuar.
Sergio:cfar the ti mojjj??
Angelina:pederast
Sergio:Mund te ta vertetoj shum mir qe nuk jam pederast!!.
Angelina:cfar do me besh do me perdhunosh??
Sergio:edhe mund ta bej.pastaj ju afrova dhe e putha ne qafe ajo renkoi buzeqesha djallezisht..
Pastaj e kapi per beli dhe e afrova me shum afer vetes pastaj e putha ne buz ajo ma ktheu puthjen...e ngrita peshe dhe ajo rrethoi kembet e saj te beli im pa e shkeputur puthjen...e mbeshteta te muri dhe vazhdoja ta puthja...ula buzet dhe i putha supin e zbuluar..
(Veshja e Angelines me takat e kuqe)(Veshja e Artjoles dhe takat e zeza)
(Veshja e Sergios)
(Dhe veshja e luisit)
Shpresoj tju pelqej historia nese nuk ju pla ma thoni😉😊😘