SB🙈

9 0 0
                                    

Gözlerimi kapattım ve sakinleşmeye çalıştım. Çünkü sakinleşmessem kötü şeyler olucak. Gözlerimi açtım ve kocaman gülümsedim. Ayağa kalktım ve karşımdaki sürtük kızın saçlarını tutup geriye doğru çektim. "kızım sen kimsin de bana sürtük diyorsun? Haa?? Kendin okulda ki herkese sürtük olduğunu belli ettin şimdi gelmiş burda bana sürtük diyorsun." dedim ve kafasını sıraya çarptım. "bi daha bana sürtük dersen daha kötüsü olur. Ayağını denk al" dedim ve saçlarını bıraktım. Ağlayarak okulumuzun en yakışıklı çocuğunu yanına - yani sevgilisinin- yanına gitti ve işaret parmağı ile beni işaret etti-ne kadar mantıklı bi cümle- yayvan ağzı ile de "aşkım bu kız benim saçlarımı çekip kafamı masaya vurdu" dedi ağzını yaya yaya. Vuracan şunun ağzına. Şikayet etti ya. Beni bildiğin çocuğa şikayet etti. Abi bildiğin ilkokul 1. "ne dedin de yaptı Melis?" dedi sert sesi ile çocuk "sevgilin bana sürtük dedi kendisi ile beni karıştırdı ya da önümde ayna falan vardı da kendini gördü. Yani hak etti" dedim "bana bak kızım sen kimsin de benim sevgilime sürtük diyosun?" dedi "ben Sevda Açar valla." dedim ve kocaman gülümsedim. "sen benimle kafa mı buluyorsun lan?" dedi. Bu çocuk yakışıklı falan ama yemin ederim gerizekalı. "lan düldül az önce kendin sordun kimsin diye be?" dedim "Allahım sabır ver" dedi sevgilisi sürtük hanıma dönüp gülümsedi ve "hadi sevgilim gidelim boşver sen bu kızı" dedi ve sürtük hanımın beline elini koyup gittiler. "yeminle birbirlerini bulmuşlar." dedim ve kalkıp sınıfa gittim. Girer girmez Kıvançı bile geçicek -yakışıklı çocuk- birisi gelmiş. Ama benim yerime oturmuş. Eskiden benim sıram olan ama şuan bu meteor beyin oturduğu sıraya doğru yürüdüm ve başında dikelmeye başladım. Yok bu çocuk bana bakmıyo. Omzunu dürtükledim de valla kollarında ki kaslara dokunmuş oldum. Vay anasını be. Kafasını bana doğru çevirince "bak yeni gelen çocuk ismini bilmiyorum her neyse bu önemli değil. Şuan oturduğun yer benim yerim ve benimle oturmakla hâlâ ısrarcı isen sen bilirsin ama buraya oturduğuna cidden pişman olursun. Neden mi? Çünkü ben çok konuşan bi insanım ve kimse benimle arkadaş olmak istemiyor. " dedim" ben seninle arkadaş olamaya meraklı değilim zaten. Yer yok başka. O yüzden oturduk yanına" dedi. Kırgınlığımı belli etmemeye çalışarak kafamı salladım ve başımı yere eğip meteor beyin yanına oturdum.

Kimsenin benimle arkadaş olmamasını sebebini bilmiyorum. Çirkin bi kız değilim. Hatta bu okuldaki bir sürü kızdan daha güzelim. Bilmiyorum. Ama belli etmesem de bu beni çok üzüyor.

Ders başlayınca siyah kaplı defterimi çıkarıp sıraya koydum. 11. sınıftım. Ders felsefeydi. Ah en nefret ettiğim ders. Yanımda oturan çocuğa baktığımda onun da bana baktığını gördüm. Gözlerimi kaçırıp öğretmene bakmaya devam ettim. 1.dönem yeni başlamıştı. O yüzden hocaların çoğu ders işlemiyordu.

Tam derse konsantre oldum diyodum ki önüme bi kağıt itildi kağıtta yazan şuydu "yeni arkadaşın ile bi kafede kahve içersin artık" ben buna nasıl hayır diyebilirim ki. Kocaman bi gülümseme ile yanımda oturan çocuğa döndüm. O da bana bakıyordu. Önüme dönüp kağıda "ben yeni arkadaşımın ismini bile bilmiyorum" yazdım ve önüne ittim. Gülüp kağıda bişiler yazdı ve önüme itti "yeni arkadaşının ismi Sarp. Telefon numaranı verirsen nerede buluşacağımız mesaj atarım Sevda" ismimi nerden biliyordu? "ismimi nerden biliyon? Numaramı veririm tenefüste" yazdım. Kafasını salladı ve kağıdı defterinin arasını koydu. İsmimi nerden bildiğini sölemedi. Of ya.

Tenefüs olunca hemen Sarpa döndüm ve numaramı verdim. "ismimi nerden öğrendiğini söylemedin?" dedim "sabah duydum" dedi "ha Kıvança söylerken. İkiside gerizekalının önde gideni. Çocuk hem sen kimsin diyo hemde benimle kafa mı buluyorsun sen diyo. Valla sevgilisi desen sürtüklerin kraliçesi. Her neyse iki mal mutlular. Ama şimdi senin de Allahın var yakışıklısın sürtük hanım Kıvançı bırakır sana yavşar ve Kıvanç buna sinirlenir ve siz baya bi büyük kavga edersiniz. Tabi onun arkası çok olduğu için sen dayak yersin be ben böylece ilk arkadaşımı da kaybederim. Ay sen niye bu kadar yakışıklısın ki? "dedim " sen niye bu kadar çok konuşuyosun? "dedi" özür dilerim. İlk arkadaşım sen olduğun için bu okulda. Heyecanlandım" dedim ve kafamı yere eğdim. Çenemi tutup yüzüne doğru çevirdi "bak geveze hanım ne olursa olsun utanma kendini küçük görme buradaki diğer kızların hepsinden güzelsin unutma" dedi ve elimi tutup kantine sürükledi bizi.

Allahım lütfen bu meteor arkadaşımı benden uzaklaştırma.

Evet ilk kitabım ve inşaallah beğenirsiniz. Bölümler kısa sürede gelir. İnşallah

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SENSİZ BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin