Jak się spotkaliście ?

51 3 4
                                    

1. Harry : Pracowałaś jako opiekunka do dzieci, gdyż twojej podopiecznej zachciało się granita poszłaś z nią do lodziarni . Gdy płaciłaś Emma bo tak miała na imię podeszła do jakiegoś chłopczyka , który ją pociągną za włosy i zaczęła go okładać pięściami . Zawstydziłaś się . Podeszłaś do Emmy i zapytałaś czemu bije tego chłopczyka ona o wszystkim ci powiedziała . Przeprosiłaś chłopczyka i zaczęłaś szukać jego opiekuna okazało się , że to kuzyn Harrego Staylsa . W zamian za to że jego kuzyn pociągną Emme za włosy zaprosił Cię na randkę. Zgodziłaś się.
2. Louis : Kupowałaś kawę za tobą w kolejce stał jakiś mężczyzna.Gdy się odwróciłaś wylałaś ją na ciemnowłosego mężczyznę. Szybko odstawiłaś resztki kawy i wyjełaś chusteczkę. Zaczęłaś wycierać czarną plamę na jego swetrze , a ona jeszcze bardziej się powiększyła.Brunet powiedział, że jesteś słodka jak się zawstydzasz i postawił ,ci drugą kawę , którą wypiłaś razem z nim.
3. Liam : Poszłaś z przyjaciółką do wesołego miasteczka. poszłyście na diabelski młyn . W ostatniej chwili dosiadł się do was pewien brunet przedstawił się . Diabelski młyn ruszył po 3 minutach gdy byliście na samej górze maszyna się zatrzymała . Brunet zaczął nawiązywać z wami kontakt , a później zaprosił Cię na jeszcze jedno spotkanie tylko nie na diabelskim młynie .

4. Niall : Byłaś na plaży. Opalałaś się na leżaku. W pewnej chwili słyszałaś jak ktoś obok ciebie zajmuje drugi leżak , jednak ty nie zwracałaś na to uwagi. Po chwili usłyszałaś " Hej czy mogłabyś posmarować mi plecy kremem ?" Najpierw wybuchłaś śmiechem a potem spełniłaś prośbę blondyna.
5. Zayn : Wybrałaś się na spacer z koleżanką do parku. Siedziałyście na ławce i plotkowałyście. Zauważyłyście grupę ludzi , która się śmiała i poszłyście tam zobaczyć co się stało, okazało się, że jakiś ciemno włosy mężczyzna wywrócił się na desce a ty byłaś taka dobroduszna , że pomogłaś mu wstać.

Preferencje 1DOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz