Horváth Lilla :
Sziasztok!Lilla vagyok,testvéremmel Tamással és a szüleimmel élek Zalaegerszegen.16 éves vagyok.Két legjobb barátnőm van:Izabella és Maja.Igazi barátok.A hobbim az éneklés és a táncolás.Imádok olvasni,filmet nézni.
Horváth Tamás:
Sziasztok!Tamás vagyok,19 éves.A húgommal és a szüleimmel élek Zalaegerszegen.A csajok buknak rám,mert helyes vagyok és még gitározok,deszkázok s focizok is.Legjobb haverom Erik.Egy stúdióba szeretnék majd dolgozni,de előtte Miamiba csapassuk!
Török Izabella(Iza,Izus,Bella):
Sziasztok!Izabella vagyok 16 éves.Apukámmal élek,mert anya lelépett egy másik pasival.Két legjobb barátnőm van:Maja és Lilla.Zalaegerszegen élek,de ha felnőtt leszek elköltözök Londonba.A baráti körünkből tetszik Ádám,de ő engem csak barátként szeret.Imádok fotózni és futni.
Nagy Erik:
Sziasztok!Erik vagyok 19 éves,egyedül élek Zalaszentgróton.Legjobb haverom Tamás,húga Lilla pedig olyan,mintha az én húgom is lenne.Imádom Lillát,ne értsetek félre,nekem nem tetszik.Focizok és kosarazok,ezért imádnak a csajok.Munkám még nincs,de egyszer csak találok valamit ami nem megterhelő,de előtte irány Miami.
Tóth Ádám:
Sziasztok!Ádám vagyok 17 éves,van egy húgom,Panka,aki 3 éves.Zalaegerszegen élünk.Legjobb haverom Krisz,de Lillával,Majával és Izával is jóba vagyok.Dobolok és baseballozok leginkább,de azért szoktam bulizni is menni.
Kovács Krisztofer:
Sziasztok!Krisztofer vagyok 17 éves és van egy ikertestvérem Maja.Zalaegerszegen élünk a mamánkkal ,mivel a szüleink itt hagytak minket,mert nem kelletünk nekik.Legjobb haverom Ádám.Focizok és kosarazok,de szoktam x-boxozni is.Lilla tetszik,de nem akarom elrontani a barátságunk azzal,hogy elmondom neki.
Kovács Maja:
Sziasztok!Maja vagyok 17 éves és van egy ikertestvérem.Zalaegerszegen élünk.Legjobb barátnőim Lilla és Izabella.Imádok festeni,rajzolni és lovagolni is járok.Elég félénk vagyok és én vagyok a csapat esze.Általában rólam írják le a házikat,de én nem bánom,mert tudom,hogy szeretnek.
YOU ARE READING
Nyáron kezdődött
Teen FictionHét barát úgy dönt,hogy ők bizony nem fognak unatkozni nyáron,ezért jött az az ötlet,hogy Erik szülei nyaralójába mennek Miamiba.Miamiban minden lesz.Csalódás.Szerelem.Boldogság.Szomorúság.Kiderül ki az igazi barát és ki nem.Vajon rájuk talál az iga...