Délutánra már mindenki berendezkedett nagyjából.Közösen megbeszéltük,hogy lemegyünk a tengerpartra.Vagyis csak este,mert akkor jön Erik unokatestvére.Nem tudom,hogy mire számítsak..Egy egoista baromra,aki csak magára gondol,keresi az egy éjszakás kalandokat vagy akinek vannak érzései,kedves,megértő.A srácok elküldtek engem boltba,mivel kitalálták,hogy grillezzünk,de mivel én nem találnák oda egyedül,ezért jön Erik is.5 perce sétáltunk,amikor találtunk egy kisebb élelmiszer boltot.
Én:Oké.Te mész a piákhoz én a húsokhoz,chipsekhez,de ha meglátsz egy lányt akkor ne hajts rá,pls.
Erik:Rendben és nem ígérek semmit-kacsintott és már el is ment.
Én már végeztem és éppen Eriket kerestem amikor megláttam természetesen egy lány társaságába.Színészkedés indul!
Én:Drágám,már mindenhol kerestelek.-adtam egy cuppanos puszit az arcára.Nemcsak a csaj,de még Erik is meglepődött így fojtattam-Nem akarod bemutatni ezt a nagyon kedves lányt?Ja,amúgy szerinted milyen pelenkát vegyek?Halacskásat vagy dinósat?-mutattam fel a két mintás pelenkát,mivel mielőtt ide jöttem volna levettem ezt a kettőt.
Csaj:Látom zavarok,megyek is sziasztok.-És el is futott.
Erik:Ez mire volt jó??-dühöngött.
Én:Ne a boltba csajozz a pelenkák,babakaja,babapopsitörlő meg az ilyenek között,meg amúgy is indulni kéne.
Erik:Jó.
Kifizettük és már mentünk is vissza.A házba nem volt senki szóval tudtuk,hogy hol kell keresni őket.A medencénél.
Erik:Felavattátok a medencét és minket kihagytatok??
Krisz:Ez van,haver.
Erik:Inkább szálljatok ki és segítsetek.Csajok a konyhába,mi meg tüzet rakunk.
Ádám:Oké.Mikor is jön az unokatestvéred?
Erik:20:00 körül kb.,és csajok,nehogy rámozduljatok.Jön a haverja is,de ő itt lakik Miamiba szóval nem alszik itt.
Iza:Nyugesz haver.SOHA nem mozdulok rá senkire!-mikor ezt kimondta mindenki röhögőgörcsöt kapott.
Maja:Akkor miért mozdultál rá egy tíz évesre a repülőn?
Iza:De olyan cuki voooolt!
Ha tetszik a storym,akkor nyomj a "Vote" gombra.Köszönöm!Sziasztok!
YOU ARE READING
Nyáron kezdődött
Teen FictionHét barát úgy dönt,hogy ők bizony nem fognak unatkozni nyáron,ezért jött az az ötlet,hogy Erik szülei nyaralójába mennek Miamiba.Miamiban minden lesz.Csalódás.Szerelem.Boldogság.Szomorúság.Kiderül ki az igazi barát és ki nem.Vajon rájuk talál az iga...