The questions

20 1 0
                                    

Γεια σαςς! Εδω θα δουμε καποιες ερωτησεις που πιθανον να εχετε για μενα για να μπορειτε να με μαθετε καλυτερα και να μαθετε τα ενδιαφεροντα μου! Ειμαστε ετοιμοι; ΠΑΜΕΕΕ!

1:Πως σε λενε; Σ' αρεσει το ονομα σου ή θα ηθελες να το αλλαξεις;

~Λοιπον. Με λενε Ειρηνη, δεν ειναι ουτε πολυ γνωστο ονομα αλλα ουτε και σπανιο. Λατρευω το ονομα μου δεν το αλλαζω με τιποτα (και ας με φωναζουν ολοι με το επιθετο μου)!

2:Με τι ασχολεισαι στον ελευθερο σου χρονο; Εχεις καποιο "ταλεντο" ;

~Τον ελευθερο μου χρονο συνηθως τον περναω εξω με τις φιλες μου ή καθομαι στο μονακριβο το κινητο μου (ή κοιμαμαι,προφανως). Οσο για "ταλεντο" Ασχολουμαι με την μουσικη και συγκεκριμενα με το τραγουδι, οποτε θα μπορουσα να σου πω οτι το τραγουδι ειναι το ταλεντο μου.

3: Πως εισαι εμφανησιακα;

~ Μμμμ... Εχω καστανοξανθα μαλλια, γκριζογαλαζιοπρασινα ματια (σορρυ αν μπερδευτικες). Εχω υψος 1.65 και ειμαι υπερβαρη (κοιλιτσααα). Λογικα δεν υπαρχει κατι αλλο που πρεπει να διευκρινισω

4:Πες μας 5 θετικα και 5 αρνητικα του χαρακτηρα σου:

ΘΕΤΙΚΑ:
1:Ειμαι καλη με ολους (ακομα και εκει που δεν πρεπει).
2:Ειμαι "η ψυχη της παρεας", οπως με χαρακτηριζουν οι φιλοι μου.
3:Θα ειμαι παντα εκει για σενα, οποιος και να εισαι.Ειτε γνωστος, ειτε αγνωστος, ειτε εχθρος, ειτε φιλος.
4:Ειμαι αξιοπιστη.
5: Ειμαι ειλικρινης με τα παντα (και σοβαρα, δεν με ενδιαφερει αν πληγωθεις. Πρεπει να μαθεις την αληθεια ή την πραγματικη μου αποψη)
ΑΡΝΗΤΙΚΑ:
1: Ειμαι αρκετα σνομπ.
2:Εχω παντα μια ειρωνεια για τα παντα.
3:Συχνα λεω πραγματα που δεν τα εννοω ετσι οπως τα εκφραζω.
4:Ειμαι πεισματαρα.
5:Νευριαζω ευκολα (ειδικα αν μιλας ασχημα για εμενα ή τους φιλους μου)

5:Πως θα ηθελες να ειναι το αγορι σου;

~ Κοιτα εδω δεν εχω πολλες απαιτησεις. Θελω να μην ειναι βαρετος, να εχει χιουμορ (σαν και μενα, προφανως) να ειναι εμφανησιμος, να με εχει διαλεξει για τον χαρακτηρα μου και για αυτο που ειμαι τελως παντων.

6:Πως φανταζεσαι τον εαυτο σου στην ενηλικη ζωη;

~ Δεν ξερω. Λογικα θα εχω την δουλεια μου και καποιον να με αγαπα. Και φυσικα τους φιλους μου. Ποιος ζει χωρις τους φιλους του;

6: Από το 1-10 πόσο Α) όμορφη θεωρείς πως είσαι, β) εύκολα βαριέσαι και γ) πόσο τρως;

~ Α) 7-8 β) 8 γ) 5-6

Λοιπον αυτα για εμενα. Ελπιζω να σας καλυψα. Αν θελετε πειτε μου καποια ιδεα για ιστορια. Τα λεμεε!
ΜΠΑΙΙΙ

 Questions about me:)Where stories live. Discover now