Druhý den ráno co jsem se probudila mi zacinkal telefon. Zpráva od Lukáše.
L: Ahoj nechtěla bys jít dnes ven?
V: Ahoj. Jo klidne. Kdy?
L: Super. Třeba ve dvě?
V: Dobře platí:)
Po odeslání zprávy jsem položila telefon a šla se nasnídat. Po snídani jsem si šla udělat ranní hygienu. Bylo asi kolem dvanácté hodiny a já už se pomalu připravovala.
Na sebe jsem si vzala tohle:Už bylo 13:55 a já teprve teď jela šalinou k rondu. Přijela jsem ve 14:10 a Lukáš už tam na mě čekal s květinou. Trochu jsem se začervenala a nechápala proč mi vůbec dává kytku. Procházeli jsme se nějakým parkem, ale vůbec netuším jakým. Už se stmívalo a Lukáš mi nabídl, že bych u něho mohla přespat abych nemusela jezdit přes půlku Brna. Tak jsem řekla klidně. Přišli jsme k němu do bytu (už je dospělí tak má vlastní byt) a mně spadla brada. Měl to tam úžasné. Úplně byt podle mích představ. Sedla jsem si na sekačku a Lukáš se mě zeptal jestli nechci vodu, džus nebo víno. Řekla jsem ať vybere co chce on. Po chvilce si ke mně přisedl a podal mi skleničku vína. Povídali jsme si o různých věcech a asi po dvou hodinách se mi chtělo jit spát tak mi Lukáš ustlal ve svém pokoji a sám si šel lehnout do obýváku. Další den jsem se probudila okolo 10 ráno, protože v jeho posteli se spí velmi dobře:) Převlékla jsem se a šla do koupelny, kterou měl hned vedle pokoje. Po upravení jsem přišla do obýváku a na stole jsem viděla nachystanou snídani. Pousmála jsem se. Přisedla jsem si ke stolu, Lukáš si toho všiml pozdravil mě a pousmál se. Po vydatné snídani jsem řekla, že už pojedu domů. Chvíli předtím než jsem odešla mi dal dva lístky na dnešní zápas. Poděkovala jsem mu a šla na zastávku a čekala až přijede šalina. Přijela jsem domů a šla hned do sprchy. Udělalo se mi líp. Bylo půl šesté a já už čekala na Kláru před Rondem. Seděly jsme na svých místech. Zápas už začal a já se těšila, že uvidím Lukáše. A stalo se. Byla jsem ráda, že jsem na zápase. Třetí zápas jsme zase vyhráli 4:3. Zase jsem byla ráda po zápase jsem jela rovnou domů. Odlíčila jsem se, převlékla a šla spát. Hned jsem usla.
Chtela bych se omluvit za chyby. A za to, že je tam asi moc "a". A v minule kapitole jsem neco predelala a byla bych rada kdyby jste si ji precetli znovu. Dekuju.
ČTEŠ
Mistři Čr. v ledním hokeji
FanfictionTento příběh vypráví o dívce jmenem Vanesa. Které se zalíbí jeden hokejista. Jak to dopadne? To se dozvis, když si toto prectete.