Ateher miq nje sqarim i vogel .
Ishte kerkes e juaja dhe po e bej se doja te ju lija pak ne suspanc 😜😜😜Lea dhe ryan njihen qe te vegjel . Ata kane jetuar bashk ryan ka qen pak me i madh se lea dhe e donte ate shume. Derisa ata i ndau e ema e ryanit sepse do zhvendosej me pune ne qytet . Edhe babai i ryanit gjithashtu hapi biznes ne qytet .
Ishte teper e veshtire ndarja e tyre por si engjel qe ishin i premtuan njeri tjetrit se do ktheheshin per tu takuar me njeri tjetrin pas 1 viti .Ryan nuk arriti ti bindte prinderit dhe nuk mundi te shkoi ashtu sic i premtoi . Nderkohe cdo vit lea shkonte pran pemes ku ben premtimin me shpres se ai do kthehej .. Por kaluan vite dhe ai se beri ai nuk u kthye . Tashme qe jane takuar serish ryan kupton se e do lean . Edhe lea e do por ne mes eshte mira .
Eshte nje vajze capkene dhe mjaft e dashur . Pasi e ema vdiq babi i saj mori nje lajm super te hidhur ::
-mira ka nje semundje te keqe te pasherueshme ajo nuk mund te jetoj gjate . Vitet e saj jane te numeruara ..
Pervec babit edhe lea e di . Gjithashtu lea tani ka kuptuar dhe ajo ka nisur ta doj ryan dhe nuk do te nderhyj nuk do te lendoj me motren swpse se di nese neser ajo do te zgjohet ..
Lajmin per semundjen qe ka e di edhe mira normalisht .
Madje edhe ryan eshte ne dijeni te saj . Mira qe e vogel ka dashur te jetoj ne qytet dhe te zgjohet prane nje plazhi . Ka enderruar te shkoj ne paris . Ka enderruar te haj peshq tek punetoret e Thjesht ... Te blej mijera rroba dhe ti fal te varfeve dhe te vizitoj nje jetimore .:Por keto mund ti kishte bere edhe me perpara por donte personin e duhur . Dhe ky eshte ryan ...
Te dy nen erresiren e asaj nate Po ecnin me makine ..
-mira je e lumtur ???
-me shume kur te mbaroj cdo gjeNga canta e saj mira nxori nje shume te madhe parash ..
-po ketoo ???
-do na duhen . Ryan une ..
-mira je ne rregull ?? Ka dicka qe te shqeteson ??
-me degjo dhe mos ndjej keqardhje per mua ..
Besoj se je ne dijeni ... Une kam nje semundje te pasherueshme dhe shume shpejt do te
-te lutem mos e thuaj ate fjale ..
-haha dmth edhe ti je ne dijeni .. Bukur
-une ..
-mos u ndjej fajtor ska asgje .. E di qe ti do lean .. Dhe lea po ashtu ty ..
-cthua une ty te ??
-me do normalisht se te kepus koken 😂😂 por si moter . Une ty te kam gjithshka . Te faleminderit qe egziston ryan ..😔😔Ryan hapi krahun dhe kaloi doren afer saj . E perqafoi dhe pa dashur disa lot i dolen ...
-zdo te doja te ikje kurre ...
-shi shi po qan ti pupu more akoma skam ik njeher do shkojme te bejme ate cka une dua .. Vazhdo dhe pastaj do flasim ...
-me fal ..
-haha pse more mos ia fut kot ??
-nese te eshte dukur sikur kam ndjer meshir per ty dhe me fal qe te dua si
-moter ?? Mos u shqeteso une kam dashurine time per te dy tani nisemi ..
Do jetojme 2 dit ne dhermi .. Pastaj kam prer biletat .. Ne paris pastaj ne jetomore ketu ne shqiperi do ham peshq dhe pastaj ku i dihet mbase mbaroj pune .. Nuk do te te lodh shume ..
-te lutem mira mos e permend me ate .. Nisemi kapitene
-hahah nisemi ushtar ..❤️❤️❤️E di jam e mire 😂😂😂😜😜 nuk doja ta nisja per pjes po hajt mo shkrujta . O njerez keni ren keq me komente ku me jeni ???
Ju dua shume shume dhe pres komente njeher po pershendes autoret kryesore ...
VodkaBambi g_lea_j26 ❤️❤️ nga jenii ??
__inaa shyqyr qe u ktheve ❤️❤️
Lejla_Lejla_12 miss you
VOUS LISEZ
"Ishte bukur sa zgjati ".
Roman d'amourNje histori e thjesht dashurie . ❤️❤️ Me nje fund te lumtur ndryshe nga librat e tjere . Cover made by : jetaari ❤️❤️