Chapter 2

6.2K 144 72
                                    

1429 words~

1429 words~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Blake P.O.V.

1rst day:

Boring~ there's nothing to do, no Percy here, no Percy there.....this is so boring.... I wonder when he's coming back....well his trip with his mother last around 3 days soo...

2nd day:

Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,PercyPercy,Percy,Percy,Percy,.Percy,..Percy,Percy,.PercyPercy,,.Percy,..Percy,PercyPercy,,Percy,.PercyPercy,,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,PercyPercPercy,y,,Percy,Percy,PercyPercyPercy,Percy,,,Percy,PercyPercy,Percy,Percy,Percy,Percy,,PercyPercyPercy,,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,PercyPercy,Percy,Percy,Percy,.Percy,..Percy,Percy,.PercyPercy,,.Percy,..Percy,PercyPercy,,Percy,.PercyPercy,,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,PercyPercPercy,y,,Percy,Percy,PercyPercyPercy,Percy,,,Percy,PercyPercy,Percy,Percy,Percy,Percy,,PercyPercyPercyPercy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,PercyPercy,Percy,Percy,Percy,.Percy,..Percy,Percy,.PercyPercy,,.Percy,..Percy,PercyPercy,,Percy,.PercyPercy,,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,PercyPercPercy,y,,Percy,Percy,PercyPercyPercy,Percy,,,Percy,PercyPercy,Percy,Percy,Percy,Percy,,PercyPercyPercy,.Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,PercyPercy,Percy,Percy,Percy,.Percy,..Percy,Percy,.PercyPercy,,.Percy,..Percy,PercyPercy,,Percy,.PercyPercy,,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,PercyPercPercy,y,,Percy,Percy,PercyPercyPercy,Percy,,,Percy,PercyPercy,Percy,Percy,Percy,Percy,,PercyPercyPercy.Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,PercyPercy,Percy,Percy,Percy,.Percy,..Percy,Percy,.PercyPercy,,.Percy,..Percy,PercyPercy,,Percy,.PercyPercy,,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,PercyPercPercy,y,,Percy,Percy,PercyPercyPercy,Percy,,,Percy,PercyPercy,Percy,Percy,Percy,Percy,,PercyPercyPercy.Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,PercyPercy,Percy,Percy,Percy,.Percy,..Percy,Percy,.PercyPercy,,.Percy,..Percy,PercyPercy,,Percy,.PercyPercy,,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,Percy,PercyPercPercy,y,,Percy,Percy,PercyPercyPercy,Percy,,,Percy,PercyPercy,Percy,Percy,Percy,Percy,,PercyPercyPercy...........................wait am i getting obsessed with Percy???? This is getting in the wrong way, okay let's do something fun, like........going outside in the park, yeah like a normal 11 years old kid.

The son of Nyx « Book 1 »Where stories live. Discover now