Sandokan

86 4 2
                                    

     Všichni si pamatujete jak se Karel vydal přes park domů a tam ho něco potkalo. Já a asi i vy jsme si mysleli, že ho potkal strojvedoucí Eman. Eman to však nebyl, toho na nádraží zatkli sekuriťáci, kvůli podezření za znásilnění jedné staré paní.
V parku na Karla čekal zloděj známý po celé Evropě. Jmenoval se Sandokan. Sandokan byl bezdomovec, co okrádal bezdomovce. Nebylo divu, že byl Sandokan tak chudej, když okrádal jenom bezďáky.
Sandokan měl šavli zahnutou jak péro a turban do kterýho si dával centy co štípnul. Za opasek si občas dával i takový růžový dildo, ale vzhledem k tomu, že se o něj správně nestaral, tak časem zhnědlo a později i zčernalo.

Nicméně dneska si Sandokan vybral za svou oběť Karla. Sandokan však netušil, že Karel je starej homouš a vlakofil. Takže když se Sandokan vrhnul na Karla, Karel použil několik chvatů co se naučil ze seriálu lego Ninjago a Sandokana sundal na zem. Sandokan však vytasil svou šavli a Karla značně zaskočil. Karla ani tolik nepřekvapil fakt, že Sandokan měl šavli a nebál se jí použít, ale spíš tvar tý šavle. Karel přišel o výhodu. Sandokan se kolem Karla otočil a Karel byl najednou pod Sandošem. Sandokan povídal:"Tak milouši dej mi svý prachy, oblečení a když už jseš takovej hajzl, ukaž mi i svýho šulínka." No, Karlovi nezbylo, než ukázat Sandokanovi svojí klobásu. Když Sandokan viděl jak ho má Karel odřenýho tak povídá:"Teda Karle ty jsi ale řízek. A vůbec, kde sis ho takhle odřel?" No Karlovi nezbylo než kápnout božskou. Když do to Sandokan poslech slezl z Karla a zařval:" Ty jsi ten slavnej bezďák z nádraží???!!! Ten co mrdá všechny vlaky v Německu a Česku?!?! Ten poslední vlakofil v Evropě?!?! Karle, dáš mi prosím autogram? Já tě šťastně uznávám. Prosimtě domluvil bys mi cestu tebou ošoustaným vlakem do Nizozemska?" Karla značně zaskočil fakt, že má nějakého fandu a byl rád. Rozhodl se Sandokanovi vyhovět a sehnat mu vlak. A co lepšího, Karel se rozhodl s ním vyrazit do Nizozemska.

Hned vyrazili na nářadí. Karel si zapíchal s tou nejrychlejší mašinou na nádru. Karel se rozloučil s Hansem a dál mu to co mu hospodskej vrátil a vyrazil se Sandokanem na cestu. Jeli rychle a vzhledem k tomu že jeli za tmy, policie si všimla, tě mašina chybí až ráno a vzhledem k tomu že začíná zima, tak se rozednívalo docela pozdě. Dojeli až před Amsterdam, kde se rozhodli nechat lokomotivu na opuštěný koleji a ten poslední kilák dojít pěšo.

Bezdomovec Karel Kde žijí příběhy. Začni objevovat