Het begon allemaal in april. Ik was zoals ik gewoon ben mijn fb en alle andere social media aan het checken toen die dag zat ik in een groep die groep was vol met knots gekke mensen en allerlei soorten ik dacht "ohhh nee wat is dit nu weer" maar toch bleef ik erin en wrm? Wel ze waren heel aardig en leken me plezant om bevriend mee te worden tot plots werd iemand toevoegd een meisje ik kende haar totaal niet ik dacht kzal me maar voorstellen. Ik zei "heyyyy" ze schreef heey terug en vroeg "kan er iemand helpen met een probleem". Ik antwoorden daarop maaar natuurlijk kan ik helpen wees gerust met mij kan je over alles praten. We begonnen buiten de groep te praten we hadden het over het probleem maar heeel snel hadden we het over hoe alles bij ons ging en snel zagen we dat er gelijkenissen waren. Het was alsof ik haar al jaren kende ze was gewoon een heel tof iemand maar ze kon jammer genoeg niet vaak antwoorden wat eerst beetje vreemd leek maar later legde ze uit waarom. We stuurde altijd elkaar een berichtje om dan te wachten op een antwoord van elkaar romantisch of spanned klinkt het niet. Na enkele weken praten was het gedaan met school het was toen beter dan ooit. Je raad het nooit MAAR ze belde me ik dacht "ohhh ohh wat zou ik doen, opnemen dan maar". Toen zag ik haar het was.. alsof ik betoverd was maar toch in mijn gedacht wist ik dat ik geen kans maakte omdat ik wist dat ze met niet goed kent en we ver wonen maar we belde toch heel vaak het was alsof er een soort klik was. We belde en belde we hadden eindeloos plezier we lachte.. we hadden gewoon geen einde aan onze gesprekken.. leek wel een droom zou je kunnen zeggen maar dat was het niet. In de vakantie stuurde we niet alleen ook meer en kende we elkaar beter.. we stuurde ook elkaar via een andere app genaamd snapchat ik dacht nu kan ik wel denk ik fotos bijhouden ter herinneringen aan de gesprekken tussen mij en haar en nu kan ik ze her bijkijken wanneer ik wel.. wel is waar de fotos begonnen te stijgen soms was het een serieuze foto soms een beetje heel raar op een goede manier het alsof ze gewoon plezier had dat ze geen enkele andere gedacht had dan met mij sturen het leek wel of dat ik haar had betoverd zou je kunnen zeggen maar dat zal wel niet zo zijn.
Dag later
Nieuwe dag ik keek op mijn gsm en zag een berichtje van haar ik stond te springen en dansend van geluk je zou niet kunnen geloven hoe blij ik me voelde ja zeker het was zij ze stuurde goeiemorgen maar wat nog meer ze stuurde heleboel hartjes zou ze dan iets stiekem beginnen voelen voor mij ongeacht ze nog niet weet dat ik ook iets voor haar voel? Ik stuurde iets terug maar natuurlijke ook met hartjes we waren heel de tijd aan het sturen met elkaar er was geen ophouden aan. Tot plots was ze even weg ze was iets gaan doen dat ze moest doen. Ik dacht " hmmm kzal even iets raars en geks sturen" ik maakt een rare selfie en stuurde die door naar haar... maar wat nu ze openede het meteen.. en toen stuurde ze iets terug met hart ging kloppend de lucht in ze was aan het lachen en gieren en aan het blozen. Ik vond het zo schattig hoe ze ervan moest blozen. Na verloop bleven we zo sturen. Ik ontmoete een goeie vriendin van haar een hele goeie. Het was haar bff... ze zag in het algemeen een aardig iemand uit maar ik was niet zeker maar toch probeerde ik vrienden te worden voor haar. Na heel even gepraat te hebben zag ik dat we goeie vrienden konden worden. Heel later maakte we een groep met nog een vriend van mezelf erbij we stuurde in die groep met ons 4 te samen. In die groep was het 24/24 dolle pret.WORD VERVOLGD LAAT ZEKER AL REACTIE ACHTER
JE LEEST
My mind
FantasyVerhaal waar in dingen voorkomen die zelf waargebeurt zijn en heel veel herinneringen op brengen