De ontmoeting

8 2 0
                                    

Na dat we allemaal veel dolle plezier hadden in de groep belde we eens met elkaar soms lang soms kort. We dachten laten we keer lachen en stomme mopjes vertellen aan elkaar. We trokkenn gekke bekkjes en snel schoot iedereen in de lach. Ik vond van die 1 persoon de lach het meest aanstekkelijke het was of ik niet kon stoppen met lachen , omdat het gewoon zo schattig en lief lachje was en ooooo zo aanstekkelijk dat ik wel moest blijven lachen. Het was al laat toen dus we gingen maar slapen.

Dag later
Ik dacht de volgende dag nog steeds aan dat ene lachje.. het was alsof het bleef herhalen in mijn gedachten.. zo mooi dus ik vroeg een goeie vriend van mij "zou het niet leuk zijn als ik haar eens zou gezien hebben in het echt ik heb namelijk een kei lief cadeautje voor haar waar ze van gaat flippe en waar ik zeker ben dat ze het gaat bijhouden" mijn vriend zei "ja hoor zeker ik zal je wel eens brengen naar haar huis dat is vlakbij waar dat ik woon dus dat kan ik wel regelgd krijgen en dat beertje mijn vriend je zou haar hart daar nog mee eens kunnen veroveren" ik werd verlegen van wat hij zei dat ik haar hart zou kunnen veroveren ik had lichtjes wel een crush op haar of laat ons zeggen misschien een beetje veel maar ik was bang dat ze me zou vergelijken met de andere jongens of met niet zou leuk vinden maar toch probeerde ik het. Ik vroeg mijn vriend "dus.. wanneer zal jij mij dan kunnen brengen" *hij dacht even na en zei* " ik kan je wel de woensdag brengen haar moeder vinden het ok dus dat komt dik in orde makker". Ik was heel blij dat ik dan haar zou kunnen zien want ik wist gewoon dat het een plezante dag ging worden het is ook nog maar 1 dagje slapen dus dat gaat morgen heel plezant worden.

Die dag van de ontmoeting bij haar thuis.
"Daar gaan we dan" zei ik in de ochtend ik was heel erg maar dan ook heel erg nerveus om er naartoe te gaan maar ik dacht YOLO ik doe maar. Ik ging naar het dichtbijzijnde station om mijn vriend te ontmoete die me zal brengen.. na dat ik aan het station kwam was onze trein daar zeer snel we stapte op en daar ging ik dan.. op weg naar het huis.. van wie dat ik nooit gedacht heb ooit te zou kunnen ontmoeten. Op de trein maakt ik en mijn vriend rare snapss, om leuke herinneringen al te maken. Ik stuurde toen naar haar ook snaps van "ik ben onderwegggg ^-^". En zeer snel kwamen we aan met de trein aan onze eind bestemming maar natuurlijk moest ik nog paar uurtjes stappen. Mijn mag knorde van de honger en stress ik was gewoon op dat moment zo blij dat ik niet aan eten dacht. Ik stapte samen met mijn vriend op weg naar haar huis het was een zeer lange wandeling we zweten heel hard en waren dood moe.. maar voor mij was dat op dat moment totaal niet belangrijk na enkele uren kwamen we er eindelijk ze stond daar dan.. ik kwam langzaam aangewandeld ze stond te poppele achter haar deur van haar huis. Ik denk zelf dat ze wou aangelopen komen voor een knuffel maar niet durfde.. ook zou ik zelf dat toen wel gewilt hebben. Maar we stapte dus tot bij haar en ik kreeg met open armen een dikke knuffel.. het was alsof een engel me een knuffel gaf ik wou niet los laten de knuffel duurde wel 5 min of langer. We lieten los en gingen binnen in het huis snel ontmoete ik de rest van de familie ze waren heel aardig en bode me iets te drinken aan en ik zei "water is goed hoor" toen ik binnen was vroeg ze of ik mee boven wou gaan maar voor we boven gingen.. lachte ik klein beetje en zei "SUPRISE!! Dit is voor jou.. dit lief klein beertje is voor jou houd dit bij uit onze vriendschap en nog meer.." ze hield het stevig vast ze werd rood.. en ik dacht "auwwnn zooo cute" we gingen naar boven en ik kwam in haar kamer en ik liet me vallen op haar bed zodra ik weer recht stond wou ze weer knuffel alsof ze gewoon heel de dacht wou knuffelen.. wat ik stiekem ook wel zou willen.. we knuffelde weer 5 min lang ze vertelde dat ze zo blij is dat ik er ben dat ze me zou missen en dat het beertje zeer lief iets was ze zag er gewoon helemaal rood van ze wad echt gewoon blij als ik het gaf.. toen op die kamer dacht ik zou ik een kusje geven.. maar plots kwam de zus naar boven en zei "wat doen jullie hier" en we zeide "nikss we praten gewoon". Uiteindelijk gingen we naar beneden en keken we een film "tinkerbell" en daarna iets dat op tv was. we gingen zitten in de zetel maar snel was ze me aan het plagen ze gaf tikjes in de zij waardoor dat ik in de lucht sprong en raar geluidje maakte. Toen zag ik aan haar gezicht dat ze me blijven ging plagen we zaten elkaar constant tikjes in de zij te geven en het hield maar niet op het was gewoon te plezant ik gaf 1 tikje verkeerd.. hihi  >< ik werd snel rood en het werd snel beetje genant maar gelukkig was er een film die we konden kijken. Later op de dag gingen we eten het was spaghetti. Het was niet de spaghetti die ik normaal eet maar toch at ik het op maar ik eten serieus traag want de andere waren al klaar voor dat ik aan de helft was beetje genant zou ik zeggen maar toch was mijn bordje na enkele minuten leeg.we gingen naar de zetel terug en keken een film ze nam een kussen en leunde tegen mij aan."wat is dit fijn, dit is net een droom die waar komt" dacht ik dan ik wreef over de haar en keek naar de film. Romantisch is het niet ><.  Het was zeer gezellig die avond ik wou gewoon niet meer weg ik was betoverd helmaal van boven tot beneden. Later in de avond gingen we naar buiten voor een laaste knuffel die duurde langer dan 10 min we knuffelde en knuffelde gewoon of al onze zorgen niets waren. We kregen tranen in onze ogen als we elkaar moesten loslaten. Ik zei nog op het laaste" ik zal je missen"en ze zei "ik jou oook " ik wou echt een kus geven maar durfde niet dus ging ik maar naar mijn vriend zijn huis om te logeren en de volgende dag weer naar huis te gaan.

My mindWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu