Tegnap volt a gólyatábor. Khm. Emmát már eleve ismertem, szóval ő nem volt nagy meglepetés. 9-en voltunk, mert a Földy-ikrek megbetegedett, és Bence sem jött. Ebben a napban nem volt sok érdekes, csak ötletek arra, hogy mivel szivassunk meg másokat. Szóval nem volt nagy szám.
Este elmegyünk Anyuékkal vacsizni. (Nekem sajnos nincs tesvérem.) Tudták, hogy szeretem a pizzát, olasz étterembe mentünk. Véletlenül (!!!) találkoztunk Emmáékkal. Elbeszélgettünk, és péntek révén át is hívtam őt. Jól szórakoztunk, mikor egyszer csak az ajtóban megjelent anya.
- Mi az, hogy Vladár lesz az osztályfőnökötök?-kérdezte és elszörnyedt. Erre nem tudtam mit mondani. Anyu naplója szerint ő és Vladár, vagyis az ofőnk nem voltak épp barátok. Szóval ezt a tényt nem mondtam el neki.
Emma elmosolyodott, és ezen elkezdtünk nevetni. Ez van. Röhögőgörcs.
Viszont Anyu nem örült. Inkább lemet pizzát rendelni, és hallottuk, mikor Apuval kitárgyalja az ofőnket. Nem örült. Mindegy is. Emmával filmet néztünk, pizzát ettünk és sokat nevettünk. Már mindketten várjuk szeptember elsejét, én még úgy is, hogy tudom, hogy nem áll jól az ünneplő. A többiek szerint igen, de szerintem nem.Vacsi: 5/4,5- megint pizza. De finom volt. ☺
Emma: 5/5- jó, hogy van barátom.
Anyu: 5/3- no comment
Gólyatábor: 5/2-szivatásSziasztok. Tudom, RÖVID, de ezek ilyenek lesznek. Cserébe sűrűbben jönnek a részek. Szerintetek a történetbe képeket is rakjak? Válaszokat kommentbe... ☺ Vote, komment lécci! Jön a következő rész is!!!
Puszi
Anna
ESTÁS LEYENDO
Szjg. - Folytatás
Novela JuvenilA szüleim a Szent Johannába jártak. Nem kérdés, hogy én is ode fogok járni.