*I'll be with u from dust till dawn *~~~(alarm😅sory aq main hentam je alarm ni)
Kina's pov
Kina trjaga dri tidurnya lantas melihat jam loceng yg trletak atas meja di tepi katilnya. Dia menggosok matanya smbil melihat jam.
"Hahh dah pukul 9.30??!! "Jeritnya sambil mencapai tuala dan bergegas ke bilik airnya.Nilah akibatnya kalau tidur lepas subuh,amik kau kan dah lewat nk g klas, bebel Kina dlm hati.
Adi's pov
"Manalah minah ni,,tak sampai2 lagi nih..bejanggut aku tunggu (sambil tengok jam)
Adi ternampak Kina berlari tergesa-gesa kearahnya.
"Kau ni asyik lambat je sejak akhir-akhir ni. Tau larr budak archi tapi agak-agak larr. Aku boleh mati tunggu kau kat sini tau" bebel Adi. Adi ni boleh dikatakan mamat yang suka bebel orang tak kira sape.
"Alaa sory larr kau macam tak biase ngan aku" kata Kina sambil buat muka kesian 😢😢😢
"Ni sebab aku biase yang jadi menjadi-jadi ni,haish..!"bebel Adi lagi.
Kina hanya memekakkan telinganya je.Redhoo..Sesampainya mereka di uni Kina dan Adi berpecah kerana mereka mengambil course yang berlainan ,mereka belajar seperti biase.( malas nk cakap banyak sbb tak tau sangat pasal kuliah2 ni hehe)
*buzzz* phone Kina bergetar
Adi : Aku tinggu kat tempat biase ye 👍
Kina : 👌👌👌
Habis sahaja kuliah, Kina bergegas ke kafe yang mereka biasa pergi,Potter Cafe yang berdekatan dgn uni mereka.
Sesampainya Kina, dia ternampak Adi sudah menunggunya di salah sebuah meja di kafe itu.
😒 Habislah aku singa jantan dh ready nak telan aku
'Sory lambat " kata Kina
"Kau ni memang manusia yang paling slow pernah aku kenal"bebel Adi
"Well,kau bukan kenal aku sehari dua en??"balas KinaMereka berdua pun memesan dua caramel machiato. Sedang mereka berjalan ke pintu untuk keluar, Kina terlanggar seseorang lelaki dan tidak sengaja menumpahkan kopinya ke lelaki itu. "Sorry bro2, saya tak sengaja" pinta Kina
"Woi buta ke ape, kau ingat baju ni murah ke?? ×××
"Ingat aku kesah sangat ke baju tu murah ke mahal,bukan baju aku" bisik Kina perlahan tetapi masih didengari oleh mamat tu.
"Apa kau cakap?? Kau ingat aku tak dengar ke ??!!"tengking lelaki itu. Semua orang yang ada dlam kafe itu memandang kearah mereka. "Orang dah mintak maaf kan, tu dh kira okey lah kan??!! " kali ni giliran Kina pula yang melenting
"Dah! Jom Adi! " arah Kina meninggalkan lelaki ituPersoalannya sape laki tu?? Nak tau tunggu next chapter ye..😙
Author note: Kepada yang baca saya punya cite merepek ni ,thank you very very very much cause ni cite kedua yang saya buat sepanjang saye hidup gituu( first story saya x pernah dipublish kat mne2 tp insyaAllah saya akan publish kat wattpad ni and moga ade orang bace lar) sory kalau ade typo ke, berbelit ke kat first chapter ni ye,.. kalau ade bagitahu ye saya akan cuba perbaiki..its quite boring sbb tak berapa ade idea ..next chapter saya akan publish secepatnya..so hope you enjoy! Xoxo .Khalis.
YOU ARE READING
5 Sekawan
Random5 orang pelajar S University yg mempunyai karakter yg tersendiri . pabila lawan jadi kawan