Mateen POV
Aduhh! Minah sengket mana pulak yang tumpahkan kopi kat baju aku ni. Dahlah nanti aku kena jumpa papa dekat pejabat dia, mau jatuh reputasi aku dengan baju kotor ni. Aishhh!!Stress!!
Mateen pergi ke tepi kaunter dan bertanya kepada staff kafe jika ada tandas di kafe itu. Dia terus bergegas ke tandas untuk membersihkan kesan coffee yg ada pada baju kemeja t nya.
"Aduhhh melekit habis satu badan aku. Ni semua sebab minah bebal tu." Nak tak nak terpaksalah balik ke rumah untuk ganti baju yg lain. Takkan nak pakai baju basah and kotor.
***
Matteen memecut kereta sportnya menuju ke Bandar K utk ke pejabat papanya. Sesampainya ke sana, Mateen disambut mesra oleh secretary papanya , Allie .Wanita tinggi lampai itu mengiringi Mateen utk ke pejabat papanya yg berada di tingkat atas.Sesampainya dia disana, papanya Hariss Iskandar dilihat sedang berbual mesra dengan seorang gadis muda yg dia sendiri tidak kenal. Dengan muka yg menyampah dia mengetuk pintu pejabat itu. Hariss agak terkejut kerana dia tidak perasan akan kehadiran anak tunggalnya itu. Gadis itu terus beredar sambil melemparkan senyuman kepada Matteen . " Siapa pulak tu? another scandal of yours? Already forgetting mom?" bertubi-tubi Matteen persoalkan papanya. "Its not like that, she's just one of my staff. Why you bringing up mom now?
"Mama pergi last month and you already flirting with another woman? Ughh, anyway papa suruh Mateen datang sini ada apa hal?" tanya Mateen dengan muka yang menyampah. "Papa...bersambung..
YOU ARE READING
5 Sekawan
Random5 orang pelajar S University yg mempunyai karakter yg tersendiri . pabila lawan jadi kawan