Giriş

106 13 20
                                    

(Fic 2MOONS uyarlamasıdır. Karakterler:
Wayo/Yo » Haechan
Phana/Pha » Mark
Ming » Chenle
Kit  » Jisung
Forth  » Renjun
Beam  » Jeno
Prink  » Irene
Şeklindedir. Ayrıca, Haechan ile Chenle; Jisung, Jeno, Renjun, Mark aynı yaşta olacak.)
...

Boş koridorda elindeki kağıtla yavaş yavaş 'o'nun sınıfına gidiyordu, kapının önüne geldiğinde içerdeki sesler ile durakladı.

"Ne diyorsun, yani erkeklerden hoşlanmıyorsun?" dedi içeriden birisi. Büyük ihtimalle onun en iyi arkadaşıydı.

"Evet." diye karşılık verdi 'o', geriledi.

"Yani bir erkek sana çıkma teklifi etse, onunla çıkmazsın?" dedi tekrardan arkadaşı.

"Hey, Jeno, tabiki kabul etmem! Düşüncesi bile tüylerimi diken diken etmeye yetiyor." demişti, işte o an kalbi kırılmıştı. Elindeki notu yere fırlatıp son hız geldiği yere doğru koşmaya başlamıştı, onu bekleyen arabaya bindi ve gözlerden uzaklaştı...

;:;:;

Haechan bilgisayarın ekrarına dikkatlice baktı, gördüğü ile şok olmuştu. Sevincin kurbanı olan Chenle'ya sarıldı ve sarstı.

"Chenle! Kabul edilmişim, görüyor musun?!" dedi heyecanla.

Chenle ona zorlama bir gülümseme ile karşılık verdi "Acaba neden bu kadar mutlusun Haechan?"

"Neden olacak, kabul edilmişim! Bu IQ ile çok zor oldu fakat başarmışım." dedi yerinde sallanarak.

"Yani başka bir nedeni yok ha?" dedi imalı bir bakış atarken.

"Pekala, itiraf ediyorum. Onun için bu kadar çalıştım, sırf aynı okulda olabilelim diye." dedi ellerini birleştirerek.

"Acaba adını biliyor mudur? Dahası varlığından haberdar mıdır?" dedi Haechan'a bakarak.

"Biliyordur, bilirsin bayağı popülerdim fakat, hiç bizzat konuşmadı benimle."

"Haechan, sana yardım edeceğim! Arkadaşlar ne için vardır? Emin olabilirsin seni Mark ile çıkartacağım." dedi arkadaşının başını okşarken.

"Çok sağol Chenle, şimdi gidip işlemleri halledeceğim ayrıca yatağın içine girip parti vermekte var." dedi ayağa kalkarken, Chenle'ya el salladı ve olduğu yerden gitti.

:;:;:;

Arabadan inmiş yurda girecekti ki karşısında onu gördü, Mark Lee... Antrenmandan dönüyor olacaktı ki terliydi, Haechan ona bön bön baktığını fark edince önüne döndü ve tam gidecekken Mark ona seslendi.

"Hey bücür! Yeni misin?" Haechan içindeki fangirlleri dindirdi.

"Bücür de kimmiş?"

"Gördüğüm kadarıyla burada senden başka bücür yok?" dedi ukalaca bir bakış atarak.

"Bücür olmam suratına geçiremeyeceğim anlamına gelmiyor." dedi gayet ciddi bir tavırla.

"Bana bak bücür, eğer bana bulaşırsan sonun hiç iyi olmaz." dedi ve içeri girerek gözlerden kayboldu.

İşte 3 yıl sonra ilk birbirlerini görme anları buydu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 03, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Boy like u ⭕Markhyuck/Chensung/Renno⭕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin