Alışmam Lazım ..

81 5 1
                                    

Bu  benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz  <33 ^.^ Medyadaki Eda aklınızda kalması diye söylüyorum Eda lise1 ye gidiyor . ^^

Saatlerdir odamda ağlıyorum . Odama çıkalı tam 2 saat oldu ve annem ağladığımı bildiği halde gelip teselli bile etmedi . Ahh Acımasız Hayat ! Bu Kadar şanssız olmak zorundamıyım , ne aksilik vvvarsa gelip beni buluyor . 

2 Saat Önce --

Annem ''Edacım bi aşağı gelirmisin seninle önemli bir konu konuşmam lazım.'' dedi. Direk aşağı indim annem salonda oturup kahvesini yudumlarken konuşmaya başladı.

-Bak eda seni çok seviyorum ve senin hayatın,geleceğin,vereceğin kararlar benim için herşeyden önemli ve senin istemeyeceğin bir karar vermek hayatta en son isteyeceğim şeylerden biri .                    

 Ah cidden annem ne diyodu böyle ? Ne ima etmeye çalışıyordu ?

-Anne lütfen konuya  gelirmisin uzatma bir şey anladığımı sanmıyorum.                                                     -Bak kızım , Çalıştığım bankadan bir iş teklifi aldım  İstanbul'da yeni açılan şubelerinde bölge müdürü olarak çalışmamı istiyolar. Bize banka bi ev verecek orda oturcaz gerçekten çok güzel bi ev ve sitede , orda kolejde okuyacaksın ve maaşıda iyi bu fırastı geri çevirmek istemiyorum sen nedersin ?

Kulaklarıma inanamıyordum annem doğrumu söylüyordu?  İzmiri bırakabilceğimimi düşünüyodu?  Ağlayarak cevap vermeye çalıştım .

- Benim burayı bırakilceğimimi sanıyorsun ya arkadaşlarımı ? Ve Babam biliyormu ?                             Annemle babam ayrılmıştı . Ama hafta sonları istediğimde babamda kalıyordum. Umarım kabul etmemiştir o ..

-Evet biliyor ve kabul etti oda senin geleeceğin için daha iyi olcağını düşünüyormuş . Eda bak güzel bir ev koleje gitceksin ve benim kariyerim için ve ikimizin hayatı içinde çok iyi olcak sen ne diyorsun bu teklifi iyi düşün ama ? 

Annem konuşmaya devam ederken gözlerimden  bir kaç damla yaş süzüldüğünü hissettim ve direk odama çıktım .  Şu an fazla ısrar etmedi ama ne olursa olsun baska sansım olmadığını biliyorum çok kararlı gözüküyordu ne yaparsam yapıyım İstanbul'a taşınmak için elinden geleni yapacak .Aslında şöyle bir düşünün ce hiçte fena olmaya bilir . Teyzem, Anneannem ,Dedem ve teyzemin kızı Su ama ben önemli bir şeyi atlıyorum Kaan ordaaa!! Kaan Su'yun bir arkadaşı aynı sınıftalarmış orta okulda ama liseye geçince aynı lisede fakat ayrı sınıflarda olmşlar . İstanbul'a ziyarete gittiğimizde Ege , Su ,Kaan ve ben takılırdık .  Ben Kaan'a karşı birşeyler hisediyordum Su'yun dediğine göre onunda bana birşeyler hissettiğini söyledi ama Su bu ne dediği belli olmaz .

------- ---------

Ah telefonu çalıyor nerde bu telefon ?? Kahretsin bulamıyorum titreşim sesini duyuyorum ama  bulamıyorummm . Ses dolaptan geliyor sanırım ah evet evet dolaptan geliyor . Ve beyaz montumda bulduğum telefonuma baktığımda teyzemin aradığını gördüm kesin annem yetiştirmiştir her şeyi.

Teyzem ve Su ile biraz konuştuktan sonra bu iş içime sindi belki neden olmasın yani hem taşınacağımız ev teyzemlere yakınmış . 

Hemen annemin odasına doğru gittim saat geç olmuşdu uyumuş olabilirmiydi ? Kapının altından ışık geldiğiine göre Uyumamışdıı. Hemen kapıyı açıp yanına kıvrıldım . Kitabını komidinin üstüne bıraktıktan sınra Saçıma küçük bir öpücük kondurdu.

-Anne bugün biraz sert davrandığım için özür dilerim aslında İstanbul'a taşınma fikri fena değil. Neden olmasın ? Evet İstanbula taşınmayı kabul ediyorum ne zaman taşıncaz?

- Derslerin aksamasın diye yarı yıl  tatili diye düşündüm. Gerçekten beni çok mutlu ettin pişman olmayacaksın seni çok seviyorum .

-Bende seni annencim bu gece yanında yatabilirmiyim ?

-Tabi neden olmasın iyi geceler kızım .

Hemen yarın olsada bunları en yakın arkadaşım Deniz 'e anlatabilsem hafatsonu olduğu için her zaman gittiğimiz kafeye gidebiliriz .

Sahi Deniz demişken ondann nasıl arılacaktıım o benim ilk oyun arkadaşım ilk sırdaşım herşeyimi bilen tek kişi kardeşten öte bişeydi biz birbirimizi tamamlıyorduk  ve Deniz''den ayrılmak en son isteyeceğim şeydi bunu duyunca çok üzülecekti ondan ayrılmaya dayanamıycağım kadarda onu  üzülmesine dayanamam..

Bunları düşünürken annemle koyun koyuna uykuya dalıvermişim ....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alışmam Lazım ..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin