Berkan : Size bunu yapanlardan hesabını sorucam abi senin ve dilara'nın hesabını er yada geç sorucam hiç merak etmeyin.
Ve o anda hastane koridorundan hızla birisi berkan'a doğru yaklaşmaktaydı. Berkan o kişiyi fark etti ve elinde gizlediği bıçağın parıltısını gördü. Hızla yaklaşan kişi bi anda sesini yükseltti ve şöyle dedi.
- Abin ve sevgilisi gibi sende öleceksin.
Berkan ani bir hareketle o adamın elinden sıyrılmaya çalıştı ama beceremedi. Sıkı bir boğuşma yaşanırken arkadan biri katili omuzundan çekip yere fırlattı. Ve şu cümleleri kullandı " Ölsemde kalsamda kardeşimin kılına kimse zarar veremez".
Berkan bir süre olayın şokuyla yerinden kalkamadı.Dilara : Yolun sonuna geldin Serkan bey artık herşeyi kanıtlamış olduk ve biraz ceza evinde kalda akıllan.
Berkan şok üzerine şok yaşıyordu bir yanda abisi katili dövüyor diğer yanda dilara polislerle birlikte kendisine yaklaşıyordu. Ne olduğunu çözmeye çalışırken polisler katili kelepçeleyip berk'i sakinleştirmeye çalışıyordu.
Dilara : Sende artık kendine gelsen iyi olur berkan bak biz yaşıyoruz korkmanı gerektirecek birşey yok.
Berkan : Ama sen yani abim ve sen
Dilara : Evet abin ve ben yaşıyoruz sana herşeyi anlatıcaz. Ama önce biraz sakinleş al şu suyu bi iç bakalım.
Berk : Berkan iyi misin kardeşim bir şeyin yok ya.
Berkan : Abi siz yaşıyorsunuz.
Berk : Tabi yaşıyoruz tokmak kafa seni böyle bir başına bırakır mıyım ben hem daha yeni kardeşime kavuşmuşken bırakıp gitmek olur mu?
Dilara : Tamam fazla merak etme sana herşeyi anlatıcaz. Ama biraz dinlenmemiz lazım malum yarın emniyete gidicez ve sonrada mahkememiz olur büyük bir ihtimal.
Berkan : Tamam da abi bana bir açıklama yapmalısınız bir haber geliyor senin kaza yaptığın haberi ve ardından dilaranın intihar haberi sonra nasıl oluyorsa ikinizde yaşıyorsunuz.
Berk : Tamam tamam bak şimdi bundan yıllar önce bana düşman olan birisi vardı yolda yürüyen bir kadına önümdeki araç çarpıp kaçtı bende durumu fark ettim yolda yatan kadını arabama aldım ve doğruca hastaneye getirdim. Kadının çantasından telefonunu aldım ve sadece Aşkım diye birisi kayıtlıydı bende onu aradım ve dedimki. "
-Merhaba kiminle görüşüyorum
-Sen kimsin sevgilimin telefonu sende ne arıyor.
-Benim ismim berk bir trafik kazası oldu kimliğini bilmediğimiz birisi bu bayana çarpıp kaçtı bende hastaneye getirdim. Nerdesiniz uzaktaysanız gelip sizi alıyım.
- Ne trafik kazası mı ? Neredesiniz hemen adresi verin hangi hastane? dedi.
Bende adresi verdim bir taksiye binip gelmiş. Hastanede karşılaştık.