Zastavili sme pred Partyclubom.
Harry mi otvoril dvere a zas sa idiotsky usmial. To už robí asi zo zlozvyku, keďže má stále nejaké koncerty, a stretnutia, tak sa stále škerí. ,, Madam, môžete vystúpiť," povedal a žmurkol okom. ,, Ďakujem,"povedala som.
Vnútri akurát prebiehala nejaká diskotéka, tak som sa pridala a začala tiež tancovať.
Prišiel za mnou niaky divný chlapík, že či si nezatancujeme. Radšej som rýchlo utiekla, fakt nemám chuť sa s ním rozprávať. ,,Kto to bol?!?!, naštvane sa spýtal Harry. ,, Netuším, niaky divný chlap." ,, To nie je možné, len prídeme, a hneď sa okolo teba obšmietajú niaky chalani.",, Dáte si niečo?" spýtal sa Niall.
,, Nie, ďakujem," usmiala som sa.,, Môžem sa spýtať, prečo tu je aj Niall?
,, No, na prvom rande musím mať pomoc, aby som ťa nejako nestrápnil 😆."
,, Prvom?" spýtala som sa prekvapene.
,, Áno, prvom. Prečo?"
,, No, čudujem sa, veď si Harry Styles."
,, No a, veď som úplne normálny človek a nie vždy si každý padne do oka."Prebehlo to úplne normálne a naozaj sa to nakoniec rozbehlo. Z Harrym sme tancovali, pili, smiali sa a tak ďaľej. Hodnotím to na takých 75% a myslím že Harry tiež. A najlepšie je že sa Harry nedozvedel že to rande zariadila Sarah, lebo to by na všetko zmenil názor 😕.
Čau,
ja viem, veľmi krátka, ospravedľnujem sa.
Venujem kitybety a
hellprosiehellp
YOU ARE READING
My heart belongs to Harry Styles
FanfictionPotvrdila žiadosť o priateľstvo na facebooku a už nedokázala odolať. Nedá sa to. Nedá sa odolať Harrymu Stylesovy. Príbeh o láske a smútku, sklamaniu a radosti. 12+ ❤❤❤