Jakou každej člověk přémýšlým o tom co napsat za kapitolu, o čem vůbec bude, bude smutná nebo veselá atd.
Dneska jsem tak o tom přemýšlela a jakmile jsem se koukla na naší fenku ?
Bylo mi jasno očem budu psát.😭🐕🐶Z pohledu našeho psa :
Jako každé ráno, já a denda se sluníme u dveří. Občas nás de onrknout Barča. Denda mě furt navádí a škádlí do hraní. Mě se nechce. Po chvilce za námi přiběhne Bára vezme provat a mi se zakousnem apřetahujem se. Asi po 30 minutách jsem všichni padli únavouByl rok 2016 10.12a já nechápala co se děje. Já spala venku, jedla a slunila se sama. Denda místo toho byl unich doma ležel tam a celý dny jsem ho neviděla. Ani mě snim nechtěly pustit ven. Každej vzlášť.
Nastal den před Vánoci.
23.12. 2016
Bára se vracela domů a Anežka s jájí maminkou brečeli. Až po pár dních co jsem o Dendovi nic neslyšela mi došlo...Úmrtí : 23.12. 2016
Dotěd sedávám sama venku, nikdo si se mnou nehraje, spim sama a nikdo si semnou nepovídá večer. Každej den čekám až se moji blízcí vrátí domů abych se snimi pomazlila a pohrála atd. jo ale po dvou minutách odejdou.
Pak sama venku čekám na večeři a mezitím si představuji co bych dělala s Denim. Pak mi teda přinesou jídlo a pak usnu. Vždy si přeju aby další den byl lepší veselejší atd. ale vim že to tak bude už navěky.
Denda
Černej je Denda
ČTEŠ
MY STORIES📚❤
De TodoAhoj tahle kniha se jmenuje MY STORIES budu sem zapisovat všechny moje zážitky a doufám že bych vám někdy sněčím poradila jako nápad na dovolenou, výlet atd. Nebudu jenom sem psát zažitky ❤