Sorry,αλλα επειδη βιαζομαι το κεφαλαιο θα ειναι στα ελληνικα. Δεν προλαβαινω να το κανω στα αγγλικα μεταφραση😢 Ελπιζω να μην σας πειραξει😩
ΚΡΙΟΣ
«Ώρα να φεύγουμε»Οταν μια κατασταση εχει κολλησει εισαι ο πρωτος που θα το αντιληφθει και μια σειρηνα συναγερμου θα ηχησει μεσα σου. Και με συνοπτικες διαδικασιες, εγκαταλειπεις το πλοιο που βουλιαζει και βαζεις πλωρη για αλλου. Η αποφασιστικοτητα του Κριου σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι παροιμιωδης και σε βοηθα να γλιτωνεις χρονο και ενεργεια. Εχεις μπροστα σου κοτζαμ ζωη να σε περιμενει, κι εσυ θα καθεσαι να ασχολεισαι με τελειωμενες υποθεσεις; Οχι βεβαια! Για σενα υπαρχει μονο μια κατευθυνση, προς τα εμπρος. Κοβεις τους γορδιους δεσμους του παρελθοντος και προχωρας. Το να μεινεις και να βαλτωσεις, ειναι μια καταντια που δεν θα την επιτρεψεις ποτε στον εαυτο σου.
ΤΑΥΡΟΣ
«Ο επιμένων νικά»Το πεισμα του Ταυρου ειναι αξιοθαυμαστο. Απο τη στιγμη που θα αποφασισεις τι ειναι εκεινο που θελεις, θα ανοιξεις τον δρομο για να το κατακτησεις με τη δυναμη μιας...μπουλντοζας! Αλλα εχεις και ενα επιπλεον χαρισμα: οτι δεν εγκαταλειπεις την προσπαθεια, οσες δυσκολιες κι αν συναντησεις. Μπορει σε καποιες στιγμες να φανει προσωρινα πως σταματας, αλλα στην πραγματικοτητα απλως κανεις μια σταση για να παρεις δυναμεις. Και να επιστρεψεις δριμυτερος! Εσωτερικα η αποφασιστικοτητα σου παραμενει αθικτη. Η επιθυμια σου να αποκτησεις εκεινο που θελεις ειναι το φωτεινο αστερι που σε οδηγει, ειτε προκειται για τα αισθηματικα, ειτε για την καριερα σου. Και θα επιμεινεις, μεχρι να το κανεις δικο σου.
ΔΙΔΥΜΟΙ
«Μην το κάνεις αν δεν το θες»Ο Διδυμος ειναι το ζωδιο που αγαπα τον εαυτο του αρκετα, ωστε να μην τον εξαναγκαζει να κανει πραγματα με το στανιο. Πραγματικα, ως προς αυτο το θεμα, σπανια γινεσαι θυμα. Ξεγλιστρας σαν χελι απο οποιαδηποτε δυσαρεστη ή καταπιεστικη κατασταση. Ακομα
κι αν σε στριμωξουν και δεν μπορεις να ξεφυγεις, θα υποχωρησεις διπλωματικα και μετα απλως θα κανεις το δικο σου. Κρυφα ή και φανερα, δεν εχεις προβλημα. Αλλα θα το κανεις. Αν καποιος αναγκαστικα θα πρεπει να μεινει δυσαρεστημενος απο μια διευθετηση ή μια κατασταση, δεν βρισκεις κανενα λογο να εισαι εσυ αυτος . Και εχεις την καπατσοσυνη να το αποφυγεις και την αφοπλιστοκη ικανοτητα να...βγαινεις λαδι!
YOU ARE READING
𝓩𝓸𝓭𝓲𝓪𝓬 𝓯𝓻𝓮𝓪𝓴 #𝓸𝓷𝓵𝔂𝓯𝓸𝓻𝓾
SpiritualHighest rank: #1 in Πνευματική Θέλετε να γνωρίσετε το ζώδιο σας καλά; Ή μήπως του crush σας; Είστε μπροστά από την τηλεόραση και απλά αναρωτιέστε το λόγο ύπαρξης σας; Ή μήπως τρώτε σουβλάκι και βαριέστε που ζείτε; ( νιώστε την σύνδεση guys ? ) Εεε λ...