Hoofdstuk 2

14 1 0
                                    

Jason pakte zijn telefoon erbij. Hij was van plan om een filmpje te maken met Patty en Luke deze week, maar ze wisten nog geen van allen waarover. Jason voelde de ondertussen normale kriebels in zijn buik als hij aan Patty dacht. Hij had al een crush on Patty sinds twee jaar, en hij leek steeds erger te worden. Hij had het alleen nooit durven vertellen. Op sommige momenten voelde Jason dat er wel een soort connectie was, maar wist nooit of het vriendschap was of ook echt waar hij op hoopte. Hij tikte in op Google 'youtube tags', waar zijn eigen hoofd tevoorsvhijn kwam. Soms vergat hij even dat hij een soort van beroemdheid was. "Misschien een Q&A?!" Schreeuwde Luke vanuit zijn kamer. Hij had een kamer recht tegenover Jason, terwijl Patty ergens aan de andere kant van de hal zijn kamertje had. "Is dat niet iets wat we al veel te vaak hebben gedaan?" "Maar nog nooit met zijn drieen. We kunnen elkaar vragen stellen?" Jason dacht er even over na. Het klopte dat ze nog nooit een met meer dan twee mensen hadden gedaan. Maar Q&A's waren ook niet geweldig origineel. Luke kwam zijn kamer binnen. Hij had van die grappige rimpels in zijn gezicht als hij nadacht. "Onze subscribers vinden het wel leuk denk ik, let's go with it", zei Jason terwijl hij op zijn stoel bij z'n bureau ging zitten. Hij liet zijn hoofd achterover hangen en ging in kleermakerszit op zijn stoel zitten. "Ik vraag het wel even aan Patty." "Dat doe ik wel." Het was eruit voor hij er erg in had. 'Zou Luke me doorhebben?', vroeg hij zich af. Om het iets minder obvious te maken en zijn blozen te verbergen, liet Jason zijn hoofd helemaal naar beneden hangen zodat hij Luke op zijn kop zag. Verder maakte hij een van zijn lelijkste gezichten waar hij om bekend stond. "Oke dan". Jason hoorde de aarzeling in Luke's stem die hij wanhopig probeerde te verbergen. 'Hij heeft me door', schoot het door zijn hoofd. 'Ik moet hem ook nog een...', Jason keek vlug om zich heen en pakte zijn flesje, "flesje teruggeven". 'Slim Jason, Luke zou geen flesje kunnen dragen natuurlijk.' Hij stond snel op en liep de deur uit.

Jaroline (Jason And Caroline)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu