-Alexander!- Christopher strigă la fiul lui, nervos și epuizat încearca să se controleze. Așteaptă ca băiatul brunet să ducă domnișoara la ușă, iar când acesta se întoarce îl prinde de mânecă. -De câte ori ți-am zis să nu mai aduci ultimele târfe la mine în casă?Alexander a dat ochii peste cap, și-a dat drumul din strângerea tatălui său și l-au privit.
-Da mă Christopher, gata.
-Alexander! Tatăl lui îl privea nervos, comportamentul lui era obraznic. Christopher nu îl crescuse așa, sau mai bine spus Andreea, bona lui nu îl crescuse așa.
-Ce dracu vrei să fac? Să stau ca tine fără sex, îmi pare rău dar asta e. Dacă tu ești un moș care nu mai atrage nu este vina mea.
Red a început să râdă de afirmația făcută de fiul prietenului lui cel mai bun. De asta niciodată nu a vrut copii sau o nevastă.
-Dacă mai aduci pe una la mine în casă, rămâi fără mașină și motor.
Fraza aceea l-a făcut pe Alexander să tacă din gură, i-a întors spatele tatălui său și a urcat la etajul 2 al casei sale pentru a-și face o baie în jacuzzi.
Christopher a luat paharul său de Macallan și l-a învârtit ușor în mână, privind lichidul pentru câteva secunde înainte de a lua o gura bună din băutură.
-O să înceteze când o să se îndrăgostească. -Spune Red, privindu-și prietenul.
-Ăsta nu o să se îndrăgostească niciodată, îi place viața lui, îi plac femeile și niciuna nu este suficient de bună pentru el, plus că știe că toate îl vor doar pentru bani.
Red tace, însă o idee îi străbate mintea.
-Facem pariu că pot să găsesc eu o fata care să îl îndrăgostească?
Christopher râde, și ducându-și paharul la gură, menționează un: ,,să te vad".
- Dacă câștig eu pariul îmi cumperi două sticle de Macallan, iar dacă câștigi tu îți cumpăr acel iaht pe care l-ai văzut în vară.
-Și vreau și două femei în el.
Red rade, și își ridică paharul sau de Whisky în semn de promisiune. Însă încă nu știa pe cine sa pună.
Trebuia să găsească o femeie frumoasă, poate chiar mai mare decât Alexander, care să-l facă să înnebunească.Gândurile sale sunt oprite de un mesaj pe telefonul lui.
Airton : Coletul ajunge la ora 23:45. Ne întâlnim la Crew.
- Trebuie să plec, Airton trebuie să primească coletul acela, și de când s-a întampla accidentul cu poliția nu mai are încredere în curier.
Christopher a dat din cap și a privit cum prietenul lui s-a ridicat, a continuat să bea din pahar până acesta a fost finalizat.
🌻
-Ești sigură de asta, Amira?
Lucas, iubitul Amirei nu părea să fie prea încântat de provocarea pe care iubita lui o primise.
-Este doar o servietă Lucas.
-Amira, nu ți se pare cam ciudat că nu vor să-ți spună ce este înăuntru?
-Este okey, stai liniștit. Am să te sun după ce termin.
Amira și-a luat geaca de blugi pe ea, s-a privit în oglindă încă odată și a zâmbit. Purta o rochiță scurtă, crem cu imprimeu de flori, in picioare avea niste sandale de aceași culoare. Părul sau blond și drept era desprins, și lăsat pe spate, acesta îi ajungea până la coapse.
-Te iubesc. A spus Lucas, iar Amira a zâmbit. A luat servieta micuță în mână și a plecat.
Era puțin emoționată, însă acum trei zile promisese că o să îndeplinească orice provocare, și nu dorea să îi dezamăgească pe prietenii lui Lucas, însemna foarte mult pentru ea să ia parte din grupul lor de prieteni.
A mers rapid pe străzile din Manhattan, chiar daca era totul foarte luminat, niciodată nu se știa ce fel de pericole puteau să existe. Era destul de târziu, însă era sigură că ajungea la timp la locul stabilit.
Crew , a citit aceasta pe un panou destul de înalt. A privit ceasul său, era ora 23:42.
A deschis ușa încet și a intrat înăuntru.
A rămas profund plăcută de aspectul localului.
Oamenii erau frumos îmbrăcați și pentru câteva secunde i-a străbătut în gând faptul că ea nu era tocmai corespunzător îmbrăcată. Era un bar, însă părea să fie unul destul de elegant.-Amira Reynols, menționează aceasta ajungând la recepție. Omul a deschis ochii mari și a condus-o la o masă goală.
Aceasta a luat loc, a așezat servieta pe scaunul de lângă și a privit spre recepționist care a dispărut grăbit.
Un om de vreo 40 de ani a luat loc în fața Amirei la masă, a privit copila și s-a întrebat cum era posibil așa ceva.
A luat servieta și a deschis-o introducând cifrele corecte. A ridicat privirea din nou către fata blondă.-Câți ani ai?
-Am 17 ani.
Însă omul nu a mai putut spune nimic. Deoarece cineva a apărut rapid lângă ei și s-a așezat la masă.
-Ce dracu faci Amira?!
Aceasta a deschis ochii mari privind către persoana care îi spusese numele.
-Unchiule Red?
CITEȘTI
The bet of love
RomanceMă iubește sau nu mă iubește? Intră într-o poveste de dragoste unde minciunile se adună, unde frumusețea unui zâmbet distruge zidurile negre ale inimii, unde un pariu contează mai mult decât sentimentele. Toate drepturile sunt rezervate.