Episode One

12 2 0
                                    

3569/5000

Ea era Evelyn. Bruneta, înălțime 1,67, orfana și fără prieteni. Era pe cale să stea un an, dar norocul era de partea sa. Locuia intr-o cladire abandonata. Nu știa ce înseamnă prietenie. Ea a fost bătută și abuzată în liceu si neapreciata. Directorul, a iubit-o ca pe propria fiică. Chiar i-a oferit o casă, dar se simtea vinovata ca el indura prezenta sa. Își urăște existența. Directorul i-a oferit un laptop și un telefon. Se putea întoarce mereu la el dacă avea nevoie de ajutor. Evelyn adora sa citeasca, dar nu a fost înghițită de profesori din cauza reclamatiilor false despre ea. Ei bine, in prezent, se pregatea pentru o nouă zi de liceu.

Se trezește dimineața, între așternuturile prafuite și mizerabile. Se îmbracă, își ia rucsacul și merge la liceu. Nu era departe de clădire, dar nu se grăbea, mai ales pentru că știa ce tratament primea la școală. Aceasta intrat în sala de clasă, colegii ei privind-o si razand de dansa. Nu a fost distractiv. Au o familie. Au prieteni. Au o casă. Nu erau ea. Ei erau oameni obișnuiți. Evelyn s-a gândit că Dumnezeu nu a vrut-o în ceruri, dându-i viata și trimitand-o pe pământ ca si povara. Avea tendințe să-și ia viața. Dar directorul era singurul pe care îl iubea. Îi era ca un tată pentru ea. In clasa s-a  zvonit că exista un virus ucigaș, Ben Drowned. Isi asculta cu atenție colegii . Jennifer, o fată populară, a început să spună:
-Ah, ati auzit ?! E un criminal, Ben Drowned! Strigătul alarmat al lui Jenni. Totul a început așa! a fost un copil de 12 ani care a trăit cu tatăl său! El adora jocuri video, acestea fiind doar obstacole în calea scăpării vieții sale monstruoase. Tatăl său, Tom, era un barbat alcoolic, venind acasă beat. Odată, Ben, a văzut un joc "Legendele lui Zelda: Masca Majora". Îl cumpărase, începând să se joace. El a ajuns la sfarsit, dar nu a vrut să pună capăt jocului, știind că va reveni la o viață rea. Intr-o zi, merg într-un lac. În timp ce Tom bea, Ben îl stropeste în joacc. Nervos, Tom îneacă băiatul. Ben se răzbună acum pentru că nu a reușit să termine Legendele lui Zelda!
-Are o poveste destul de lungă si trista! Jack murmură, un coleg. Nu merita această soartă, dar Evelyn în schimb da! El continuă, spre râsul colegilor.
        Evelyn își șterge lacrimile cu podul palmei... Atunci Larra a vorbit:
- Se spune că dacă vrei să-l întâlnești, trebuie să asculți Song of Unhealing la ora 3:00 și să vorbești cu CleverBot. El va prelua controlul, dar nu se știe dacă îți vei găsi corpul a doua zi viu sau mort. Evelyn, de ce nu o faci? Cel puțin scăpăm de o povară! râse Larra.
          Evelyn s-a supărat, apoi s-a ridicat, a luat rucsacul și a plecat. Era atât de trist pentru ea. S-a intors "acasa" plangand. Isi ura viața. De ce nu o iubește Dumnezeu? De ce s-a nascut?
Ea a venit în camera unde stătea pe saltea. A plâns și a adormit cu gândul la moarte.
Ea s-a trezit și s-a uitat la ceasul său la ora 3:00. Ea a zâmbit năstrușnic. "Poate că nu este o idee proastă să încerci". Își deschise laptopul. Tastă rapid. Își caută căștile conectându-le. Asculta Song of Unhealing. Îi plăcea, era un cântec încântător pentru ea.
Utilizator: Hei.
CleverBot: Hei! Ce mai faci??
Utilizator: BEN.
CleverBot: Cine este Ben?
"Să încercăm din nou" ..
Utilizator: BEN.
CleverBot:Nu ar fi trebuit să faci asta.
               Era răspunsul criminalului. Evelyn nu putea crede că vorbea cu el. Se întrebă câte șanse ar putea avea sa raspunda. Și s-a întâmplat ..

EvelynUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum