Aveam pulsul ridicat. Simteam cum tensiunea imi creste, mana imi tremura, ba chiar transpiram. Ceva din interiorul meu imi spunea sa ma opresc dar simteam ca sfarsitul ma va usura.
Ma aflam intr-un cartier nu foarte aglomerat din Los Angeles, iar el se afla in fata mea.
Imi fac curaj si cu degetul aratator tin usor apasat pe tragaci. Miscarea lui brusca ma face sa apas. Un strop de sange sare pe sacou, uhh...
Privesc in jur dar nu observ pe nimeni decat strada slab luminata, parca din ce in ce mai intunecata. Bag pistolul in spate, imi asez putin cravata si ma fac disparut printre blocuri, acolo unde ma astepta masina.
Dupa cateva minute bune de condus trec pe langa o padure. Ceva este in neregula. Observ in oglina retrovizoare faruri. Ma simteam oarecum urmarit...trag masina pe dreapta, cobor, privesc in jur dar nimic...ciudat.Imi continui drumul pana la Bellagio, hotelul in care eram cazat de ceva vreme.
Intru in hotel si imi atrage atentia receptionera ca am primit o scrisoare. Iau liftul pana la etajul 9. Ajungand in camera, deschid scrisoarea. Este o invitatie de la un vechi "prieten" la o intalnire.Nu stau pe ganduri, impaturesc hartia in maini si o arunc la cosul de gunoi. Amicitia nu este punctul meu forte.
Suna telefonul. Este Kate. Nu sunt in stare sa port o conversatie cat de mica, asa ca prefer sa nu raspund. Sunt doar eu si cu mine in seara aceasta.
Imi torn un pahar de whisky si ma asez comod in fotoliu cuprins de ganduri, ganduri legate de cele intamplate. Cred ca trebuie sa ma calmez, doar asta mi-am dorit mereu, sa ucid...
Gandurile mele au fost intrerupte de sunetul usii deschizandu-se. Ma ridic in liniste si ma indrept spre usa uitandu-ma in jur. Nimic neobijnuit, usa este inchisa si totul este la locul lui. Cred ca totul a fost in imaginatia mea, asa ca ma intorc la sticla pentru a-mi turna inca un pahar. In timpul acesta lumina se stinge iar in spatele meu se aud pasi. Simt o respiratie calda in ceafa si un lucru este sigur, nu sunt singur. Intr-o fractiune de secunda simt in jurul gatului o stransoare teribila ce ma tragea in spate. Acesta incerca sa ma stranguleze.
Primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost sa intind mana usor inspre masa si sa apuc gatul sticlei si sa o dau de marginea mesei pentru a se sparge. Cu bucata ramasa in mana o duc usor in sus si o infig in gatul acestuia cat mai adanc, rotind-o pana cade jos.
Aprind lumina si il privesc cum se zbate in propriul sange, dundu-si ultima suflare.
De fapt, ma privesc pe mine insami cum stau intr-o balta de sange zambind.
Nelinistea ma cuprinde. Tremur, sunt agitat. Ma trezesc.
A fost doar un vis. In realitate adormisem din cauza oboselii si a stresului din seara precedenta. Din nefericire sau nu, nu totul a fost doar un vis. Ce se intampla mai exact cu mine nu stiu.
Cobor pentru a savura o cafea.
- Cafea cu lapte si un foc, te rog.
-Sigur domnule...
-Nu are importanta, multumesc.
Din nou suna Kate. De data aceasta raspund.
-Ce s-a intamplat?
-Hei, in seara asta mergem la o petrecere. Eu, Blair, Cassie si Dash. Ma gandeam ca ai vrea sa mergi si tu.
-Dash? Sti prea bine ca nu imi face placere prezenta lui Dash.
-In fine, deci poti veni?
-Din pacate am agenda plina dar, o sa incerc sa imi fac timp. Lasa-mi adresa printr-un sms.
-Sigur.
-Apropo, de asta m-ai sunat si seara precedenta?
-Seara precedenta? Nu te-am sunat, ce tot spui acolo?
-Nu conteaza, ne vedem acolo.
-Super, o zi placuta sa ai.
-La fel.
Verific imediat istoricul apelurilor si spre surprinderea mea nici o urma de vreun apel de la Kate. Cred ca inebunesc. Cum este posibil? Trebuie sa fie ceva ce am facut si nu imi amintesc.
Gata stiu. Sticla de whisky. Kate sunase inainte sa incep sa beau din ea. Trebuie sa ma duc sus sa verific in camera.
Sprintez pana la lift si la limita intru in acesta.
-La ce etaj mergeti domnule?
-Zece, etajul zece.
Mhm, dar daca menajera a intrat in camera si a facut curatenie inainte sa ajung eu? Atunci cum o sa mai stiu ce s-a intamplat? Ce tot gandesc, nici nu a avut destul timp la dispozitie sa faca asta.
Etajul 10. Toti ies din lift mai putin eu. Stau la etajul 9, cum am putut uita? Oh.
Cobor un etaj, ies din lift, merg putin si ajung in fata usii camerei.
Huh, ok, deci sunt doua situati. Daca sticla nu este acolo, inseamna ca si partea cu telefonul a fost doar in vis. Iar cea de-a doua situatie, sticla este acolo si prin urmare Kate a efectuat apelul deoarece dupa ce am baut cateva pahare am adormit, nu inainte.
Privesc usa deja de cateva minute. Inspir adanc si o deschid. Sticla este pe masa...
YOU ARE READING
DISTINCTIA UNUI PSIHOPAT
ActionUn lanț de evenimente prin care trece un psihopat in devenire il impinge pe acesta sa nu poata face diferenta dintre vis si realitate, devenind instabil, ducand o lupta intre cele doua lumi in care traieste.