Trebuie sa ma relaxez, asa ca am hotarat sa cobor pentru o partida de poker. Cred ca voi intra la o masa cash cu 30.000 de dolari.
Privesc in jur analizand mesele. Atentia imi este atrasa de un tip, intr-o camasa alba simpla, purtand ochelari negri. Ma privea atent. Avand manecile suflecate, se puteau vedea tatuajele diverse de pe maini. Raspund provocarii si ma asez. Dealerul arunca cartile.
Mana mea? Doi valeti ♠♣, o mana destul de buna. Jucatorul numarul unu plateste, la fel si al doilea, iar acum vine randul meu si plusez 5.000. Domnul din stanga mea analizeaza inca o data cartile si se arunca. Tipul cu tatuajele plateste fara ezitare iar restul nu continua.
Se arata primele trei carti acestea fiind un valet ♦ si doi zecari ♥♠. Full house din flop,nu-i rau. Iau decizia de a nu paria si bat usor in masa. Are loc un schimb de priviri intre noi.
Cere inca 5.000. Ce poate avea in mana? Doi zecari? Slabe sanse. Stau putin pe ganduri si platesc.
Se arata si a patra carte, aceasta fiind un 2 ♣. Si de data aceasta bat usor in masa. Tipul ma priveste din nou, de data asta mult mai serios. Ciudat este ca nu alege sa pluseze. A cincia carte A♦.
Imping toate jetoanele, pariez tot.
-De ce joci asa agresiv?
Aleg sa nu dau nici un raspuns, iar in timpul acesta arunca cartile usor amuzat. Se ridica de la masa si pleaca.
-Lasa-ma sa iti fac cinste cu un pahar.
Nu stau pe ganduri si raspund.
-Sigur, de ce nu.
-Ai jucat bine dar, agresiv.
-Acesta este stilul meu la masa de poker, dar nu si in realitate.
-De retinut.
-Din pacate trebuie sa plec.
-Mi-a facut placere.
Privirile acestuia sugerau un singur lucru, insa nu sunt atat de sigur ca a avut o mana mai buna.
Hotelul fiind plin aproape in totalitate de turisti, acesta ar putea fi unul dintre ei. Insa de ce m-ar lasa sa castig? Personalitatea lui a creat un nou mister in mintea mea. Sper ca in viitoarele turnee sa-l reintalnesc.
Ora unsprezece. Prin mesajul primit de la Kate se deduce faptul ca petrecerea incepe la ora douasprezece si ca vor fi prezenti si oameni importanti, asa ca arunc o privire peste garderoba. Un costum albastru inchis ar fi perfect, pentru acest eveniment. Imbrac costumul si cobor in fata hotelulul.
YOU ARE READING
DISTINCTIA UNUI PSIHOPAT
ActionUn lanț de evenimente prin care trece un psihopat in devenire il impinge pe acesta sa nu poata face diferenta dintre vis si realitate, devenind instabil, ducand o lupta intre cele doua lumi in care traieste.