Nu ma asteptam sa fiu primul din clasa. Sa-mi bag picioarele! Ma sprijin de marginea catedrei si ma uit in sus la ceas. Nu merge. Poate ar trebui sa le dau eu bani pentru baterii. Pe naiba, zic in sinea mea. Bag mana in buzunar si scot telefonul. Ma uit lung la el si ies plictisit din sala. Pe ecranul crapat vad ca am intarziat mai bine de o ora. Probabil ca nu am fost singurul idiot care a intarziat si a crezut ca a ajuns prea devreme. Pe hol e liniste, dar nu sunt singur. Ea sta cu fundul pe pervaz, cu spatele si capul sprijinit de geam si cu castile in urechi. Probabil ca asteapta pe cineva, ma gandesc. Trec pe langa si ma uit la ea cateva secunde. O doamne...
***
Doamne, nu mi-am imaginat niciodata asa ceva. Încerc sa-mi pastrez calmul, pasesc mai departe pe coridorul pustiu pana ajung in dreptul baii. Intru pasind cu grija peste pragul inalt si închid usa in urma mea. Aici mirosul de clor imi arde parca narile, dar nu ma deranjează. Stiu in sinea mea ca exista o explicatie pentru ce am vazut pe hol dar nu pot sa ma linistesc. Singura mea intrebare e : oare ea m-a vazut pe mine? M-a vazut prin negreala aceea a ochilor ei? Imi adun toate gandurile si ies din baie indreptandu-ma deja spre usa de la iesire. Nu-mi intorc privirea, asta e primul gand care ma strabate, dar dorinta de a o privi in ochi parca ma arde. Simt ca vreau sa vad cu adevarat ce se afla acolo. Ce...
Ma intorc buimac, ma uit in jur de parca as fi pierdut ceva. Ma uit in sus la camerele de filmat, probabil ca ele stiu tot si acum rad de mine. Fata disparuse...***
Era evident ca plecase. Doar un fraier mare ca mine ar crede ca e ceva in neregula, ca fata chiar disparuse. Mi-am bagat mainile in buzunarele largi de la pantaloni si am iesit din scoala. Uitasem ca am intarziat, uitasem ca o sa am acasa cele mai mari predici despre trezitul devreme si elevul model la o scoala model si despre mersul la medicina. Doar fata aia conta acum, doar fata aia imi aparea parca in fata cand inchideam ochii si doar ea avea acel ceva care ma facea sa vreau sa-i studiez chipul. Prost sunt. Pleaca acasa idiotule ce mai stai in scoala? Poate ca doar asta trebuie sa fac. Sa plec.***
-Salut, e liber? imi zice afisand un zambet smecher pe fata.
Era a doua saptamana de scoala si eu inca nu vorbisem cu nimeni de aici. Toti pareau asa plini de viata in liceul asta si ma simteam in plus, fara viata sociala, fara iubita si fara 10 foste la activ. Eram creatura aia ciudata care sta singura si cu care nimeni nu vrea sa aiba contact, nici macar vizual.
Pana azi am stat singur la cantina, ceilati se inghesuiau la alte mese doar pentru a ma evita.
-Da, poti sa iei scaunul si sa pleci. Nu sta nimeni aici niciodata.
Tipul zambeste iar si se aseaza langa mine. Isi pune tava pe masa si o impinge din fata lui ca si cand a terminat deja.
-Mancarea asta e oribila, nu crezi?
-Hăă..? zic eu nedumerit. Vorbeai cu mine?
Incepe sa rada.
-Mai vezi pe altcineva aici? Sau crezi ca sunt asa idiot incat sa vorbesc singur?
-Ma filmati cumva sau vreti sa va bateti joc? Sa stiti ca nu am chef de voi si nici nu vreau sa ajung vedeta pe YouTube. Acum poti sa pleci.
-Uite tipule, nu stiu care e problema ta cu lumea de aici, dar eu nici macar nu te cunosc. Am vazut masa libera, am venit si m-am asezat langa tine, si punct. Vrei sa plec, atunci plec.
Da sa se ridice si zic :
-Eu sunt Simon, poti sa stai, scuze.
-Ce nume de pampalau ai, zice si rade. Eu sunt Nate. Hai sa plecam de aici si sa-ti arat locurile tari din scoala, poate mai socializezi si tu putin.
Ma ridic de pe scaunul incomod si-mi îndrept privirea in fata. Raman nemiscat. Nu poate fi... Dar este... E ea.
CITEȘTI
Musca sexuală
Romance100 de dolari, 24 de ore ca sclav, sclavul unei fete care vrea doar sex. Accepti provocarea?