Compromisul

254 5 6
                                    

-Ah, eu nu am luat prezervativ. Am putea sa...dar sa stii ca e cam stupid, dar Silvia a zis ca merge si...tu nici nu stii cine e Silvia, nu conteaza oricum.
Ea ma impinge usor si se ridica in capul oaselor.
-Simon stiu ca esti un biet virgin neexperimentat, dar unde mama naibii ai auzit ca e bine sa sfarsesti printr-o trăncăneală un act sexual care nici macar nu a inceput? zice ea putin mai consternata decat banuiam ca va fi.
-Ah, da, chiar nu ma pricep la asta, zic si o imping inapoi pe pat.
-Simon da-te de pe mine, te rog.
-Ăăm..
Ma ridic usor si imi iau tricoul mototolit de pe jos. Il pun pe mine si ma indepartez usor de pat cu spatele. Stiu prea bine ca am dat-o in bara rau de tot.
-Mia eu...cred ca ar trebui sa plec, spun eu putin rusinat.
-Oh, dragule, nu pleci nicaieri pana maine seara. Sper ca nu credeai scapi asa usor de mine.
Mia se ridica usor de pe pat si se indreapta spre mine incet, marind tensiunea deja existenta. Isi indreapta mainile spre spate si incearca sa-si desfaca sutienul. Eu stau si ma holbez la ea nestiind ce sa fac. Se opreste brusc si zice:
-Asa-i ca habar nu ai cum sa deschizi un sutien?
-Ăăm..ba da, normal ca stiu, mint eu. Cat de greu poate fi...
Se apropie din nou de mine si isi introduce mainile pe sub tricoul meu. Are palmele reci, e o senzatie placuta. Se lipeste cu tot corpul de mine si atunci simt un fior strabatandu-ma. Dau sa o sarut dar ma opreste.
-Ne ne ne, nu dragutule, acum am alta treaba pentru tine.
-Poftim?
-Haide Simon, de parca nu stii. Apoi imi sopteste la ureche: sutienul, deschide sutienul.
Incerc sa dau un strop de tandrete momentului, asa ca incep sa o sarut pe gat in timp ce caut cu degetele inchizatoarea sutienului. O gasesc destul de repede si o deschid si mai repede decat ma asteptam. Ea se desprinde usor de mine ca sa si-l scoata.
-Norocul incepatorului. Sunt sigura ca nu stiai cum sa-l deschizi.
Mia vorbește cu mine ca si cand nu ar fi pe jumatate goala in fata unui tip pe care il stie de o singura zi. Imi indrept privirea spre sanii ei, nu sunt foarte mari, dar nici inexistenti ca la alte fete.
-Nu vrei sa-i atingi?
Ridica privirea spre mine de parca m-ar ruga. Imi pun palmele pe curbura taliei ei si le ridic usor pana in zona sanilor. Incerc sa nu par stresat in timp ce fac asta si sper ca reusesc. Ii cuprind ambii sani si ii strang usor, nu pot sa nu remarc faptul ca se potrivesc perfect in mainile mele. Sunt asa moi si calzi asa ca incep sa ii strang mai tare. O aud cum geme usor. Ma opreste ca sa-mi dea tricoul jos, iar apoi se lipeste din nou de mine.
-Ooo, dar ce avem noi aici, zice ea. Se pare ca am trezit pe cineva.
Isi duce mana spre pantalonii mei, imi apuca barbatia si o strange usor. Ma simt si ciudat, dar si extraordinar de bine in același timp. Cred ca scap un mic geamat in timp de ea imi maseaza penisul.
N-am mai simtit asta pana acum, dar ador senzatia. Totusi simt ca vreau mai mult, mult mai mult. Incep sa o sarut cat de bine stiu eu, o cuprind cu mainile si o ridic. Ea incepe sa rada ușor.
-Cineva e nerabdator, zice si-mi zambeste, apoi ma saruta inapoi.
-Nici nu stii....cat de tare...vreau...vreau, gafai eu in timp ce o sarut. Ajungem in dreptul patului si ne culcam pe el. De data asta nu mai am niciun motiv sa stric totul, oricum nu mai sunt in stare sa astept. Simt ca nu ma mai pot controla deloc. Ii trag jos pantalonii si incep sa o sarut de la sani in jos, pana la linia chilotilor. Simt ca ii place, dar sangele fiebe in mine, hormonii sunt in extaz, vor mai mult. Imi deschid grabit cureau si imi azvârl blugii cât colo. Pun mana usor pe chilotii ei si...
-Simon nu..
...ea ma opreste.
-Am, am facut iar ceva nasol? intreb eu nedumerit.
-Oh Simon, nu trebuia de la bun inceput.
-Nu inteleg. Am gresit cu ceva? Nu...nu trebuie sa te simti obligata sa o faci daca nu vrei.
-Nici nu sunt, tu esti sclavul meu, tu faci ce zic eu, ai uitat? mi-o trântește ea.
Ea sta in capul oaselor pe marginea patului si se uita pierduta la mine.
-Simon strange alea si mergi acasa, am nevoie de somn.
-Mia...
-Simon am zis ceva. Nu vreau sa repet. Daca repet poti sa pleci definitiv.
Ma simt mai prost decat as putea sa exprim in cuvinte. Ea ma refuza, ma da afara, dar nu stiu motivul. Partea cea mai rea e ca nici nu banuiesc care ar putea fi problema, iar pana acum 5 minute totul era bine intre noi. Ei, ma rog, cat de bine poate sa fie intre doi tipi care abia daca se cunosc de o zi si care sunt...de fapt erau pe cale sa faca sex.
-Mia, poti sa-mi spui.
-Simon! Iesi!
Pana la urma renunt. Imi adun hainele mototolite de pe jos si le trag rapid pe mine. Nu-i mai arunc nicio privire, desi imi doresc asta enorm. Renunt la tot si la toate. Strabat spatiul dintre noi in doar doi pasi si o iau in brate. O strang tare, dar nu îndeajuns incat sa o ranesc. Ea incepe sa dea din maini si sa strige sa o las, dar nu voi face asta. Incepe sa ma traga de par disperata pana cand isi da seama ca e in zadar si se opreste.
-Sa stii ca puteam sa te lovesc in oua daca voiam, dar imi e mila de tine.
-Mia poti sa faci ce vrei, pana nu-mi spui ce s-a întâmplat nu-ti voi da drumul.
-Simon, de ce insisti?
-Pentru ca imi pasa!
-Simon da-mi drumul, o sa-ti spun, dar lasa-ma te rog sa mai si respir. Ma sufoci, tu nu auzi?!
-Promiti?
-Simon!
Ii dau drumul si ma asez pe pat langa ea. Imi asez palma pe mana ei, dar ea si-o trage.
-Uite asta o sa sune stupid, dar imi esti simpatic. Simon desi poate ca sunt curva liceului, am si eu sentimente, sau ceva. Simt si eu...chestii.
-Mia nu esti...nu esti curva liceului.  Eu nu te consider asa ceva. Mia uita-te la mine. Ii apuc bărbia cu degetele si ii întorc privirea spre mine. Vreau sa simta si ea ca imi pasa. Incepe sa zambeasca, dar e un zambet fals, plin de remuscari si de tristete.
-Uite despre asta vorbeam. Nu vreau sa ajung sa tin la tine mai mult decat la un simplu partener de sex, si nici tu nu vreau sa faci asta. Chiar pari un baiat bun Simon, du-te si gaseste-ti o fata buna ca tine. Eva e la tine in clasa si din cate se zvoneste e virgina inca. Du-te, cucereste-o, insoara-te cu ea, fa copii cu ea, sau poate cu alta, cum vrei. Acum sincer, pleaca.
Isi intoarce capul si isi trece degetele pe sub ochi. Chiar daca lumina e foarte slaba tot pot sa vad ca a plans cand a zis toate alea.
-De cate ori ai mai fost nevoita sa zici asta?
-Ce?
-Te intreb de cate ori..
-Da, am auzit, scuze. Nu cred ca e momentul sa-ti povestesc ce am trait eu in trecut, dar stai linistit, esti primul virgin dragut pe care-l cunosc. Deci poti sa te simti special, restul au fost doar niste umbre, au venit, apoi au plecat, si sincera sa fiu nici nu-i mai recunosc pe unii, era prea intuneric.
-Mia eu nu plec de aici. Poti sa ma dai afara, dar tot o sa vin inapoi. Te pot urmari chiar si la scoala daca va fi nevoie.
-Tu chiar nu renunti, asa-i?
-Da, asa-i, zic eu hotarat.
-Dar daca-ti promit ca ne vedem la scoala si discutam tot, esti de acord sa mergi acasa acum si sa o lasam balta in noaptea asta?
-Nu, dorm aici si mergem impreuna la scoala. Ori ești de acord cu asta, ori o sa te tin treaza multe nopti de acum inainte. Tu decizi.
-Of, soră-ta rezista cu tine?
-De unde stii ca am o sora? Nu ti-am zis nimic despre...
-Ei haide, nu e asa mare lucru, ai zis ceva de o Silvia si pot sa pun pariu ca nu i-ai cerut mamei tale sfaturi despre sex. Ia zi, am dreptate Simon?
Imi afiseaza cel mai sincer zambet, dar puteam sa vad, chiar si in semi-intuneric oboseala de pe chipul ei.
-Si poate ca Silvia e o prietena foarte buna, sau fosta mea..., zic eu, dar ma întrerupe cu un ras isteric.
-Scuze...scuze, zice si rade in continuare. Serios, nu ma lua in seama, sunt doar obosita si m-ai dat pe spate cu asta.
Cateva lacrimi ii apar in colturile ochilor si incep sa i se scurga pe obraji. Ma bucur ca macar ea se distreaza.
-Of, gata, doamne ce am mai ras. Pfiu, sa ma linistesc, pfiu. Mersi Simon, n-am mai ras asa niciodată. Daca eram cu altul termina de 3 ori pana acum. Cu tine nici n-am inceput.
-Ce? Ce termina?
-Stii tu, baiatul, bine nu toti sunt la fel, dar in general o facem de mai multe ori pe noapte.
-Oh, nu, nu vreau sa stiu toate astea, nu.
Sincer ma simteam dezgustat cand ma gandeam ca altii au atins-o pe Mia in moduri in care eu nu am facut-o niciodata.
-Mia, hai sa dormim alea cateva ore care au mai ramas, hai sa ne trezim si sa mergem la scoala si te rog las-o balta cu lentilele alea stupide pe care le porti mereu. Vreau sa avem o zi normala, fara idioti care sa se holbeze,sa fim doar noi doi.
-Eu nu stau cu nimeni la scoala, Simon.
-Practic trebuie sa stai cu mine maine, nu?
-Nu, dragule, tu trebuie sa stai acolo unde te pun eu. Acum hai sa dormim, daca poti.
Face semn cu mana spre patul urias. Parca nu-mi vine sa cred ca am reusit sa o conving. Ne asezam pe pat dupa ce ne-am obosit unul pe celalalt si o sarut usor pe frunte. Ea tresare usor, nu se astepta la asta.
-Deci maine te las sa stai cu mine, dar daca vine sa te intrebe cineva ceva nu auzi nimic, nu răspunzi.
-Mia...
-Ce?
-Fara lentile?
-Simon...de ce?
-Pentru ca nu-mi plac deloc. Cu ele esti Mia aia, iar fara ele esti Mia asta de acum, e prea mare diferenta. Si cred ca imi place mai mult de Mia cea din momentul asta. Deci ne-am inteles?
-Bine, fara lentile, dar maine nu mergem la scoala.
-Dar..
-Da sau nu, Simon?
-Da, bine.
Imi zambeste si adorm.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 01, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Musca sexualăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum