1

29 2 2
                                    

"Tess!!!!! Vstavej už je půl šestý!!!" Volá na mě máma. "Jó už vstávám "
Zavolám zpět a vyhrabu se z postele. Jdu do obýváku ktery mame spojeny s kuchyní. Na gauči se vali bratr l. Pozdravim ho "ahoj Jony". Odpovi mi pouhým "hmmm". Jdu si dát vařit vodu, vyndam misku a pytlík ovesné kaše. Obsah pytlíku vysypu do misky a čekám až se dováří voda.

Když konečně cinkne konvice zaleju si kaši. Je dobra ale moc horka....spalila jsem se.     No nic jdu si vyčistit zuby. No a jak jinak . V koupelně je máma. Jdu otráveně do pokoje s tím že se obléknu. Otevírám skříň a nemusím se dluoho rozhodovat černé kalhoty, černé triko.

Kdyz jsem převlečená vylezu z pokoje. K mému údivu je koupelna volná, tak jí rychle obsadím. Dělám to co každý den. Čistit zuby ,česat vlasy makeup nepoužívám tak se zase klidim z koupelny protoze tam jde zase mama.
Jdu do pokoje. Vzhledem k tomu ze mam jeste pul hodiny , tak si vezmu mobil. Koukám ze mi psala moje BFF jmenuje se Camille ale rikam ji proste Cam

C: Cs Tess jdes dnes na zpěv??????????
T: jo. Ty???
C: taky. Uvidime se
T: tak ok cs
C:cs

S Cam chodime do sboru zpíváme ove rady a diky tomu jsme se i seznamily.

Ted jdu projet instagram...nic zajímavého tak si treba pujdu udelat svacinu.....achjoooo to je tak daleko proc nemůžu mit lednici v pokoji. No nic tak se prece jenom zvednu.

V kuchyni zjistim ze svačinu uz mi udělala máma tak si ji vezmu.

Mamka uz s Brachou odjela. Bracha je sice mladsi nez ja ale z páté třídy se dostal na gympl takze dojizdi.

Ja uz taky musim do školy tak beru bundu ,tasku a jdu. Před domem čekám na našeho souseda Peetu. Chodí k nam do školy o rocnik níž. Je celkem fajn. Uz od treti tridy chodime cestou do školy spolu. Pozdravim jeho mamku ktera ho sla doprovodit a potom odchazime do školy.

Life (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat