1.rész

84 12 0
                                    

*Evelyn szemszöge*

-Anyaaa,megvannak!-kiabálok anyumnak,hogy megjöttek a jegyeink Californiába.
-Rendben kicsim,akkor már kezdhetsz pakolni.
2 nap múlva megyünk,de igen..elkéne már kezdeni pakolni.A suliból még  egy nap van hátra,és az egész nyarat Caliban fogjuk tölteni.Jött volna velünk a legjobb barátnőm is Jessica,de mint kiderült,a szülei válnak,és itthon akar lenni,hogy tegyen valamit ez ellen.Sajnálom szegény lányt.
Az én szüleim még kiskoromba szétmentek,ugyanis apum itthagyott minket,mikor megszülettem,és rá 2 évre karambolba életét vesztette.Sosem ismertem.17 éven keresztül nem tudtam mondani senkinek se azt,hogy apa,apja vagy apu.Anyu a mindenem.Sokszir segít,meghalgat és tanácsot ad.Ő a legjobb barátnőm akárki bármit is mond.Nagyon szeretem.

Elkezdtem pakolni,és kikészítettem a ruhám az évzáróra is.Egy vehér csipkés ruha,bordó kabátkával és tűsarkúval.
Elkezdett esteledni,ezért úgy döntöttem eszek valamit.Az ebéd maradékomra esett a válsztásom.Pörköltnél nincs is jobb.Igazi paraszt kaja,de a legfinomabb.Miután megettem,elmentem letusolni.Lehet,hogy ez fúrcsa,de ilyenkor úgy érzem,lemosok minden  streszt ami a nap folyamán ragadt rám.Igazi megkönnyebbülés.
Kiszáltam a zuhanyból.Hajat nem mostam,mert még frissenmosott volt.Úgy döntöttem reggel majd begöndörítem.Gyorsan fogat és arcot mostam.
Kimentem a fürdőmből és felvettem a pizsamám.Még egy utolsó pillantást vetettem táskámra,hogy minden megvan-e.Elővettem a telfonom és végignéztem az összes socialmedia oldalt. Írtam még Jessnek,hogy jol van-e,de még nem válaszolt.Lehet már alszik.Sok most ez neki.

*Cam szemszöge*

Rengeteg ügyet kell még elintéznem,ezért Californiába kell repülnöm.Nem szeretek egyedül utazni,de általában az ülőtársaimmal hamar megtalálom a közös hangot. Remélem ez most is így lesz.A szünidő első napján megyek.Anyum Gina és tesóm Sierra  is fognak jönni,csak ők később,mert még van otthon elintéznivalójuk.Le kéne már feküdni,holnap pakolhatok,mivel mindent az utolsó pillanatra kell nekem is hagyni.Gyorsan lezuhanyzom,majd befekszem az ágyba egy boxerbe,mivel irtózatosan meleg van.Még egy kis tévét nézek,majd teljesen elnyom az álom.

Heloka!Itt lennék az első résszel,remélem tetszik,ha igen jelezd nekem valahogy:))

Nekem lettél kitalálva (C.D)Where stories live. Discover now