2.rész

59 7 1
                                    

*Evelyn szemszöge*

Egy újabb nap,de ez most más lesz. Vége a sulinak. Egy diák legszebb napja életében. .Kimásztam az ágyból,miután lelkileg rávettem magam. Bementem a fürdőbe és elvégeztem a reggeli teendőimet. Bevittem magammal a már este kiválasztott ruhadarabokat is,ne kelljen már kétszer járni pfff. Megmostam az arcom és fogaim. A hajamat most csak kivasaltam,mivel enyhén hullámos,szeretem a hullámaim,de most nem kellettek. Szempillaspirál,egy kis szemfesték és rúzs. Készen is vagyok. Mármint az arcommal. Most akkor öltözzünk is fel.Még utoljára végigmértem magam a szobámban lévő tükör előtt. Meg voltam elégedve művemmel. Hagytam egy üzenetet Jessnek sms-ben,mivel nemtudom, hogy az este válaszolt-e messengeren. Na mindegy is. Leszaladtam a lépcsőn,majd felvettem a tűsarkúmat. Elmentem elköszönni anyutól,és indultam is. Beszálltam az autómba,és már indultam is.....volna,ha meg nem látom,hogy Mark az autómhoz közeleg.

-Sziaaa Ev...ömm az lenne a kérdésem,hogy el-e tudnál vinni a suliba.-mosolygott rám.Mark felettem jár egy évvel és az ő autója most javítóban  van. Ő nem tudja..de én tudok róla hogy bejövök neki,hogy honnan? Meg vannak rá a megfelelő embereim. Aranyos srác meg minden,de nem hiszem,hogy szeretnék is tőle valamit. 

-Persze,ugorj be!-invitáltam be.

-Köszönöm szépen.Na és, hol fogod tölteni a nyarat?-érdeklődött.

-Uuu,hát anyummal megyünk Caliba,ami irtó jó lesz.

-Hát ott aztán vigyázz nekem,régóta ismerlek már,és nagyon a szívemhez nőttél.-jaj Mark tudom én.Na nem leszek paraszt.

-Tyojj,de cuki vagy,te is nekem.-láttam,ahogy elpirosodik. Mi cuki már.-Meg is érkeztünk.Utolsó napod ebben a suliban mi? Jó lehet.

-Igen,igen utolsó nap,de nem olyan jó,mint ahogy gondolod. Fognak hiányozni nekem sokan.-hajtotta le fejét.Milyen kis érzékeny ez a fiú.

-Na én megyek,nyáron még lehet találkozunk. Szia,vigyázz magadra.-mosolyogtam rá,majd megöleltem.

-Te is.Szia.-szívta be mélyen illatom. Lehet nem is olyan rossz ez a srác,pont Jesshez való nem hozzám,nálam jobb kell neki,és most Jessnek is szüksége van valakire,aki nem én vagyok.  Elindultam a suli felé.Kerestem a többieket,de nem sok sikerrel. Annyira lettem figyelmes,hogy valakik mögöttem visítoznak. Megfordultam,és láttam,hogy csak az én őrült barátaim azok.Nem is ők lennének.-gondoltam magamban.

-Evelyn. Hogy csinálod,hogy ilyen gyönyörű vagy?-kérdezték szinte egyszerre.

-Ugyan lányok,nézzetek magatokra,a közeletekbe se érhetek.-elnevették magukat.Kivéve Jesst.-Jess,te most velem jössz.-fogtam meg karját,és húztam magam után.

-Hova megyünk?-kérdezte érdeklődően.

-Bemutatlak valakinek. Tetszeni fog. Aranyos, kedves, figyelmes és még helyes is.

-De, honnan veszed,hogy kell nekem vala....

-Mark!!!Gyere ide.Bemutatlak valakinek.-utasítottam.

-Mark Jessica,Jessica Mark. Imserkedjetek.-mutattam be őket egymásnak,majd ott is hagytam őket. Jess kérdezni akarta,hogy honnan veszem,hogy kell neki valaki nem? Hát innen:

Drága barátném,szerintem most nagyon szükséged volt valakire,aki nem én vagyok szóval itt van Mark,és tudi akartam,hogy jól leszel addig,még távol vagyok,és Mark jó fiú,megbízok benne,meg hát nem akarom,hogy egyedül halj meg,és szerintem te se. Puszikál drága barátnéd Evelyn.:3 -írtam le neki egy üzenetben.

Elkezdődött a tanévzáró.Mindenki arcán mosoly ült. Jess meg Mark már egymás mellett álltak. Boldog voltam. Boldog volt mindenki. A sulinak ebben az évben is vége lett szerencsénkre. Elindultam haza. A  többiek még maradtak,de mondtam nekik,hogy nekem még készülnöm kell,és korán kelek. Szerencsére megértő barátaim vannak. Leparkoltam az autómmal,és bementem. Anya már várt. Finom kaja illat fogadott. Ooo,tudom mi ez. Pizza timeeee. Miután jól laktam,felmentem és szemügyre vettem a jegyeinket még egyszer. Itt valami nem stimmel. Anya és az én jegyemen teljesen más szék szám volt. Nem egymás mellé szól a jegyünk. Na nem baj. Remélem jó ülőtársam lesz....

Szerintetek jó ülőtársa lesz?🙄

Nekem lettél kitalálva (C.D)Where stories live. Discover now