chcem späť čo si mi vzal

2 0 0
                                    

Ako každý deň som sedela za pracovným stolom. Zrazu vtrhol Liam s tým že ma volá otec. Išla som do jeho pracovne. Sadla som si na gauč. Otec prišiel ku mne podal mi zbraň a povedal. Keďže ja už nemôžem byť Mafiánsky Boss tak ním budeš musieť byť ty. Liam ti dá výcvik. Budeš ho potrebovať. A ešte jedna vec.

Aká?

Zase nastúpiš do školy.

Otec to nemyslíš váždne!

Ale myslím mrzí ma to srdiečko. Teraz choď ešte mám niaku prácu.

Odišla som z miestnosti zo zbraňou v ruke. Zavolala si Liama.

Predpokladám že ti môj otec všetko už povedal. Tak prejdime k veci. Hneď zvolaj všetkých do mojej kancelárie. Chcem vás vidieť v pozore jelikož ostatný o tom ešte nevedia. Do 10 minút.

Rozkaz !

Liam odsalutoval preč, musela som sa nad tým zasmiať, bol veľmi komický.

Išla som sa prezliecť. Zvolila som dlhé čierne rifle s čiernym tielkom. Za opasok som zastrčila zbraň. V tom zaklopal Liam. Vošli všetci dnu, postavili sa do pozoru. Začala som.

Tak môj otec už nieje Mafiansky Boss. Keďže som len jeho jediná dcéra. Som Boss ja. Tak a teraz ma počúvajte. Od špehou sme zistili, že nám zmilo 300 tisíc tácou. Toto je obrovská strata. Podozrenie padlo na Denielsovcov. Máme správy o tom kde by sa mohli peniaze nachádzať. Máte 10 minut, nachystajte sa a ideme! Pohyb!

Vyšla som von. Pri aute stáli už v pozore nastúpený, Liam s Ianom, a Danom. Nasadli do auta. Vyrazili sme , za nami šlo ešte 10 ďalších aut. Tiež našich.

Veľmi rýchlo sme zastavili. Vybarali sme sa k skrýši kde mali byť naše prachy. Vošli sme dnu. Nabili sme zbrane a obzerali miestnosť. 390 tisíc tácou tam bolo. Ale niečo mi nesedelo. Vyšla som spoza skrýše a videla som zhruba 30 mrtvych tiel. Ukradli sme peniaze ešte aj viac ako sme chceli. Naložili sme to do auta a išli sme preč. Zavolal si ma zase otec a vynadal mi za nevydarenú akciu. Ako si mohla zabiť vyše 30 Denielsonovich ľudí! Ty si sa zbláznila?



Táááák prvá časť je tu. Prosím niaky koment budem rada aj za vote. 

Nechcene nás spojila MafiaWhere stories live. Discover now