Nikolas je späť

3 0 0
                                    


Ja som sa nezbláznila! Nezabili sme ich. Boli už mrtvy! Keby si sa aspoň počúval.

Zistili sme že je ešte jeden náš člen tento rok má 18 a je Montenegro. Tvoja ďalšia úloha je dostať ho sem bez krvi preliatia.

Volá sa Nikolas Montenegro

Narodený: 25.1. 1999

Musíš ho vypátrať a doviesť sem. Spravímez neho tvojho nástupcu keďže si staršia. Našli sme jeho lokalitu.   Nasadli sme do aut a vyrazili sme na miesto.  Čakala som pred jeho domom. Zvonila som no nikto neotváral. Svojich mužou som poslala počkať do auta. O 15-minut prišiel Nikolas. Spýtal sa ma že kto som a čo som zač. „ Poď dnu poviem ti to tam"

„Ok" Odomkol a vošli sme dnu, odviedol ma do obývačky a tam sa ma spýtal či nechcem čaj alebo kávu. Povedala som že nie tak si prisadol.

„ Tak? Ja čakám, môžeš začať"

„ Tak no......" Chvíľu som sa odmlčala a potom začala.

„ Som tvoja sestra Nikolas. Som Layla Montenegro, ty si môj vlastný brat. Som o 2 roky staršia, som mafiánka , vlastne som mafiansky boss. Montenegrovci a Denielsonovci sú jedny z najsilnejších mafiánskych rodín a ty patríš knám. Si Montenegro tak ma otec za tebou poslal. Mám ťa pripraviť na boj. Montenegro a Deniels už viac nie sú spojenci. Potrebujeme ťa. Ja to sama nezvládnem. Potrebujem pomôcť od teba, patríš do rodiny, ty patríš knám."

Skončila som svoj monolog, Nikolas neveril vlastným ušiam.

„ Viem že som mal ako malý sestru. A ak si to bola naozaj ty. Tak ti pomôžem. Viem že ešte nie som pripravený, nemám potrebný výcvik, ale chcem ti pomôcť. Si moja jediná sestra a jedna s najlepších mafianskych bossov."

„ Poslala som po svojich chlapov, Liama. Liam prišiel a ja som im rozdelila izby. Dom bol veľký. Nikolas mi dal vlastnú izbu. Jelikož som jediné dievča medzi chlapmi v celom dome."  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 29, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nechcene nás spojila MafiaWhere stories live. Discover now