#1

67 9 13
                                    

"benti opstaan je moet werken."
Ik draaide me om en ging veder slapen. "Benti opstaan!"ze loopt naar de raam. En doet de gordijnen open. Wat zo IRI is!

Ze pakt me deken af.
"jaja,ik sta alle op"met een zucht sta ik vermoeiend op.

Ik doe me bed en ruim me kamer op. Ik was me gezicht en ik ga naar beneden. Ik zie dat de tafel gedekt is dus zit ik gwn te kijken wat me moeder maakt.

"ILHAM ONBIJTEN!."
Ze loopt de trappen zo snel mogelijk. "ejow rustig ee dier."
Zecht me moeder.

We onbijten met ze alle en kletsen tussendoor.

~10:00
Ik ga naar boven ik kleed me om.
(zie omslag.)ik doe me hakken aan. En me handtas ik ga naar beneden.''safe yemma nes et gedmeg.''(safe mama ik ga werken.)

(schrijfster:mensen ik ga het proberen te vertalen maar soms schrijf ik het verkeerd dus ik ga het alltijd vertalen. )

Ik vertrek uit huis en stap me auto in. Ik start de auto en ga rijden naar me bedrijf.

~aangekomen
Ik stapte uit en deed de deur open. Ik zie net alles altijd me baas. Ik lache naar hem en stap door. Ik loop naar me kantoor.

Ik zie ook net alles altijd selma en yousef. Die werken hier 3jaren.
Ik 2jaren.

~11:00
Ik ben bezig met contract maken op mijn MacBook. Ik chek ook paar dingen.

~12:00
Ik verlaat de kantoor en ga lunchen met paar werknemers.
Weetje wat ik elke keer zie dat selma en yousef heledag met okaar bezig zijn. Ik kan beter zeggen dat selma bij yousef plakt
Ik eet mijn lunch op. En ga weer aant werk tot ik klaar ben

Pov yousef
Wow waarom volgt selma me heledag wat heeft die duifel.
Ik ga ff naar Lina om wat afgegeven. {klop klop }
"Ja binen"

"sorry dat ik je sto…"
"is niks.wat is er?"
"ik moet dit afgeven aan jou. ''
"wat moet ik er mee?"
"deze tijd moetje komen voor een vergadering."
"zal er zijn! "

~16:00
Ik ben alles in aant pakken. En vertrek naar me auto. Ik stap er in en ga naar de AH rijden.
Ik moest allen 2drank kopen en 1cola dus dat doe ik snel.

Nu rijd ik snel naar huis.
"yemma ben thuis !"
"salam benti"(halo)

Ik loop naar me kamer ik doe me schoenen Uit. En neem een warme doche. Ik draag me huis jurk. En ga op me bed en bellen met me vrinden.

Stemmen dat zou super lief zijn en volg me aub en schrijf in de reacties hoe jullie het vinden
Ik ben helemaal opnieuw begonen ik vond het eerder super saai Eigelijk gezecht maar tot volgende deel insallah!!

Ben ik blij met me leven?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu