*Yazar*
Twice ve Seventeen bir yarışma programına davet edilirler. Hem yarışma hemde konuşma bazlı bir programdır.*Jeonghan*
Bir program teklifi geldi. Seungkwan sesli bir şekilde okumaya başladı. Yine sıkıcı ve yapmamız gerekenlerden biriydi kesin. Seventeen olarak bizi tanıtıp oynatacaklardı.
Jh- Yine geçenki gibi mi? Tamam eğleniyoruz ama yapacaklarımız bile belirleniyor!
Seun- İyi güzel ama 9'umuz katılabiliyor. Kız grubuna göre belirlenmiş.
Ver- 9 kişi? Girls generation?
Won- Belkide,ama onlar artık 9 kişi değil
Jun- Kimler gidecek peki?
Dino-Kura çekelim.
Jh- Ben galiba gelmeyeceğim odaya çıkıyorum.
Ver- Jeonghan noldu!?
Tabiki Twice'dı.Neden şimdi karşıma çıkıyorsun Jeongyeon! Hergün seni unutmaya çalışıp aşkımı içimde yaşarken? Neden Jeongyeon?
*Jeongyeon*
Jihyo bir erkek grubuyla yarışmaya katılacağımızı ve herzamanki gibi olmayacağını söyledi.
Chae- Hangi grup acaba?
Jih- 13 kişilik bir erkek grubu yarışma için 9'u gelecek.
T- Mingyu! Ah kalbim bi saniye!
Dah- Acaba Seventeen mi?
Jy- Ben yukarı çıkıyorum.
Chae- Nereye?
Na- Noldu sefgilim?!
Arkamı dönüp öldürücü bakışlarımı attım.
Na- Şakaydı sadece!
Jeonghan... Gördüğüm an aşık olduğum Jeonghan... Tam seni unuttum derken neden şimdi karşıma çıkıyorsun ha? Neden?...
*Dahyun*
Jeongyeon unnie hızlıca yukarı çıktı. Benim aklımda ise Vernon vardı. Ona selam dediğimde Vernon... Bana bakıp defol diye bağırmıştı!
*Vernon*
Dahyun'a bir özür borçluydum. Geçen kuliste ona bağırmıştım. 1 ay oldu... Ona özür dilemek için elime bir fırsat geçti. Oraya ben gitmeliyim. Evet,kesinlikle ben gitmeliyim...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nasıll? Bu yazmayı düşündüğüm kitaplardan birinin başlangıcı. SevenTwice... Beğendiyseniz bu kitabı yazabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Whattsapp
Teen FictionEski CRINGE bölümler için özür diliyor ve anı kalmasını istediğimden karışmıyorum. 08.09.2017