Yeni hikaye fikirleri-Bang\SevenTwice

277 13 14
                                    

(Lütfen müzik ile dinleyiniz.)
*Jeongyeon*

Gözümüzü açtığımızda bir depodaydık.Depoda bir müzik yankılanıyordu. Bu bir mashup'du. Cheer up ve Galiba BTS'in bir şarkısıydı. Biri geldi. Kızları göremiyordum. Halsizdim. Onlar arkamdaydı. Onlarda bağlılardı.

Gelen kişi bir iğneyi koluma sapladı. Kızların ağzı bağlıydı benimki gibi ama yapma çığlıklarını duyabiliyordum. Bana iğneyi batıran kişinin gözlerine acıyla baktım. İpleri çözdü. Ama kendimi kontrol edemiyordum. Ellerini yanaklarıma getirdi. Ben ise gözlerimi açık tutmaya çalışıyordum. Kulaklarıma birşey fısıldadı.

RM- Bunu yapmak zorundaydım. Çok özür dilerim.

İçeri birileri daldı. Kızlara da galina aynısını yaptılar ama kızlardan bazıları çığlık atıyordu. Ben ise ölmemek için savaş veriyordum. Bana nolduğunu bilmiyordum.

*Chaeyoung*

Yeşil saçlı biri geldi kapşonun altından saçları parlıyordu. Bana iğneyi batırırken gözyaşı koluma düştü.

Sg- Üzgünüm buna mecburdum meleğim.

Kanıma karışmış olan sıvı bana aşırı güç vermiş olacakki bütün bedenim yanıyordu. Çığlıklar atmaya başladım. Jeongyeon sandalyeden düştü. Yanımıza geldi. Bayılmak üzereydi.

Gidenin peşimden koştum. Düştüm. Sinirlendim bağırınca yerdeki sandalye ona doğru fırlatıldı.

Jin- Ters etki yapmış olmalı! Olamaz kaçın.

Jeongyeon ayağa kalktı. Zorlandığı her halinden belliydi. Ona iğneyi saplayan kişinin kolunu tuttu.

Jy- N-ne yaptınız bize?

Rm- Ters etki oldu ölmeyeceksiniz merak etme ben üzgünüm.

Bir anda Jeongyeon unniem bayıldı. O kapşonlu onu tuttu. Jeongyeon'u yere bırakıp kaçtı.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu da olabilir ne dersiniz? Karakterleri değiştirebilirim. Mesela yukarıdaki Bangtwice bunu isyersenşz SevenTwice yapabilirm.

Kpop WhattsappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin