Punkt godzina dziewiętnasta, spotkali się w restauracji, w której brunet zarezerwował stolik dla dwojga. Lokal był nowocześnie urządzony, ceny potraw wskazywały na to, że budżet na pewno był wysoki, a same dania pyszne. W tle grała cicha muzyka, niektóre światła przygaszone, jedynie było słychać tylko rozmowy przebywających tam osób.
Zajęli swoje miejsca przy stoliku, a kelner podał im menu.-I jak? Wybrałaś już coś?- spytał niepewnie uśmiechając się, patrząc uważnie na przepiękną blondynkę.
-Lasagne- szepnęła nieśmiało. Wstydzili się siebie nawzajem. Tylko dlaczego?
On posłał jej jeden ze swoich uroczych uśmiechów i zamówił dwie lasagne, a do tego wino o smaku jeżynowym.
Podczas delektowania się pysznym daniem, rozmawiali o wszystkim i o niczym. Dobrze czuli się w swoim towarzystwie, mieli ze sobą dużo wspólnego.
W pewnym momencie brunet wstał i stanął na scenie, która znajdowała się w lewym rogu. Blondynka nie rozumiała o co chodzi, dlatego postanowiła patrzeć na dalszy bieg wydarzeń.-Chciałbym zaśpiewać piosenkę mojego autorstwa, pewnej osobie tutaj obecnej, która jest dla mnie cholernie ważna.- odezwał się przez mikrofon, był już bardziej pewniejszy siebie.
"It goes and it's golden
Like sands of time
I hope and I hope
You still be fine
I know that's bright
Look through the light and see
It's meant to be
I know that's bright
Look through the light and see
It's meant to be"Kiedy skończył, podszedł do swojej ukochanej i spojrzał jej prosto w oczy.
-Faith...- zaczął, jednak ona mu przerwała, kładąc swój palec na jego usta.
-To było.. cudowne..- szepnęła cicho, tak, żeby tylko on mógł to usłyszeć.
-Ja...
-Cii..nie mów nic, teraz już wszystko wiem, dlatego mówiłeś to wszystko tak po kolei, Ty.. napisałeś dla mnie piosenkę...- zagryzła lekko swoją wargę.
-Tak, napisałem ją, ponieważ Cię kocham, Faith..- powiedział cicho i złożył na jej ustach delikatny pocałunek, który niepewnie odwzajemniła.
I właśnie wtedy zrozumiała, że on naprawdę się w niej zakochał..
---------------------------
No to się porobiło! :DPrzepraszam, że tak długo nie było, na przeprosiny długi rozdział! Nie spodziewałam się, że w ogóle taki będzie w tym ff, a tu proszę. ❤
+ nowa okładka!Mam nadzieję, że się podoba!
Zbliżamy się do końca tego ff, do następnego! ❣️xrosesv
CZYTASZ
golden | z.m.
Fanfictiongdzie on pisze dla niej piosenkę, bo się zakochał, a ona tego nie zauważa, bo nie do końca mu ufa. ---------------------------- @xrosesv, 2017 okładka: _mxxq_