-vopred sa ospravedlňujem za chyby
Sedím už v triede v predposlednej lavici predomnou je Jimin z Yoongim a zamnou Jin z Hobim a s hlavou na stole počuvam hudbu.
"Takže... žiaci, nejakú dobu s nami budú staršie ročníky, keďže oddyšiel ucitel Mental, a mi nemôžeme v strede semestru hladať niekoho iného,, no super... právé k nám museli dať 2C. Je to trieda Taehyunga. FUCK!!!
"Deti posadajte si na volné miesta,, povedala a ja som mal nahnáno keď sa približoval Tae k mojej lavici. Otočil som sa radšej k oknu a ignoroval jeho poznámky na mňa.
Keď začala prestauka, tak sa na moju lavicu nalepilo nespočet dievčat. Ignoroval som to do vtedy do kým mi jedno dievča nedalo zadok pred ksicht a nezhodilo mi ním okuliare.
Pozrel na okuliare a vydíchol si keď som zistil že sú v poho. Radšej som sa otočil k Hobimu a Jinovy.
"Kookie ideš s nami do bufetu,, spítal sa z puppy faceom Hobi.
"Jasne,, vybrali sme sa von z triedy. Na chodbe Jina podkopol Namjoon.
Z Hobim sme k nemu skočili na kolená a pomáhali mu na nohy na čo sa Namjoon len uchechtol a oddyšiel k sebe do triedy. Baka.Po tom
Sráve máme hodinu tanca a ja z Jiminom a Hobim robíme blbosti. Učitel a ostatný sa na naších tančekoch zabávajú teda až na Taehyunga ten sa stále mračí... asi nemá rád keď nieje stredom pozornosti... no čo už.
"Tak dosť deti každý kto sa chce prihlásiť na tanečnú súťaž nastúpte si do radu,, povedal učitel keď sa dosmial. Hneď som si stúpil za jednu C-čkarku.
"Ty chceš isť na tanečnú súťaš haha... šak tancovať nevieš... teda aspoň čo si tu pred chvílou stváral haha,, z chuti sa zasmial Tae.
"Aby si sa nečudoval,, vrátil som mu úder a už ho zas ignoroval.
Prestauka- V triede
"Jungkookie~ prosím pôjdeš zajtra ku mne na tú párty,, spýtal sa ma Yoongi už po däviatý krát.
"Yoongi vieš že na také veci ja niesom,,
"Ale Kookie prosiiiiíííím,, poprosí teraz Hobi.
"Tak už mu to odsúhlas lezie mi to na nervy,, zakričí po mne Taehyung na čo mu dá Jin jednu výchovnú. (mamička Jin nedopusrí aby sa kričalo po jednom z jeho deti :'-D)
"Ticho tam,, povie Jimin a otočí sa späť ku knihám.
"Tak teda dobre... ALE nebudete ma nútiť piť alkohol,, (aj keď má len 16, ale... šak why not ;-D)
ESTÁS LEYENDO
Ja viem [vkook]
RomanceJeon Jungkook má 16 rokou. Pochádza z Busanu ale z rodina mu kúpila byt v Souli kde nastúpil na novú kde si našiel štyroch kamošou Park Jimina, Min Yoongiho, Kim Seokjina a Jung Hoseoka, ale aj nepriatelou ako je Kim Taehyung a Taeho dobrého kamoša...