PART 9

56 3 0
                                    

Tetiba....

Tubuh ku yang boleh dikatakan genit ini dipeluk seseorang dari belakang ....

Aku terkaku ditempat aku berdiri....  Otak aku melayang entah ke mana... 

Semua ilmu pertahanan diri yang aku pelajari selama ini hilang serta merta... 

Tapi apa yang aku tahu orang yang memeluk ku ialah namja...  Lihat dari cara pelukan orangnya Agak tinggi dan bertubuh tegap..

Pelukan yang tadinya biasa semakin dierat kan..  Kepalanya pula diletakkan di atas bahuku manakala muka nya menghadap leher ku yang putih dan jinjang..

Sehingga aku dapat rasakan hembusan nafasnya ...

' tolonglah selamatkan aku ' desis hati jihyo....  Dia semakin tidak selesa berkeadaan begitu lebih² lagi dia masih berada di tempat kerja....

Tetiba leher milik ku dicium lembut dan Agak lama.... 

" nu.. Nuguya" dengan keberanian yang meninggalkan sisa aku bertanyakan soalan tersebut...

Senyap...  X de balasan
  
                        *********

Sampai sahaja di depan pintu bilik kuliah saeng ku....  Aku terus membukanya perlahan...

Ternampak saeng ku sedang sibuk menyimpan barang miliknya...

' mungkin dia x sedar kut ' desis hati jongsuk...  Tetiba muncul idea nakalnya untuk mengenakan saengnya yang satu itu.. 

Perlahan-lahan aku berjalan dan terus memeluk saengku erat manakala kepala milikku diletakkan di atas bahu saengku.. Lama aku memerhati leher itu sebelum perlahan-lahan bibir merah milikku didaratkan disitu..

" nu... Nuguya "

Pertanyaan daripadanya membuat ciuman tadi terhenti....

Senyap...  Itulah reaksi ku...

" nuguya...  Knpa encik buat saya macam ni" kata nya perlahan...

" mollayo " kata ku sambil membuat suara seperti kanak-kanak ribena...

                            ****

' jakkaman apasal macam kenal ajer suara nih' desis hati jihyo sambil berfikir sejenak.. 

Tetiba senyuman lebar terukir dibibir merah menawan gadis itu....

" jongsuk oppa " kata jihyo smbil melonggarkan tangan putih gebu itu dari pinggang miliknya.... 

Tepat tekaannya .... Dengan itu dia terus meluru dan mendakap oppanya erat.....

Jongsuk membalas pelukan tersebut sambil mencium pipi saengnya berkali kali....

Apa lagi mengekek ketawalah jihyo dibuatnya....

" hahahaah oppa gelilah " kata jihyo dengan hilaian tawanya..

" haah tau pun...  Lain kali kalau rasa ada ceroboh tempat tu tengok ni buat x tau jer..   Hyo tau x bahaya"

"Nasib baik lah orang tu oppa kalau perompak ke pencuri ke ... Haah lagi teruk perogol ker x ke bahaya tu hyo sayang oiii" bebel jongsuk panjang lebar....

" yelah² hyo janji hyo x buat lagi " kata jihyo malas hendak mendengar bebelan oppanya itu....

" tapi kan oppa kenapa awal sangat nih oppa....  Oppa cakap pukul 3 ni baru pukul 2.15 .... " kata jihyo sambil menyambung kerjanya....

" saje oppa rindu dekat hyo tu sebab oppa datang awal " kata jongsuk sambil berjalan ke kerusi dewan kuliah tersebut....

" oooo....  Tapi kan oppa mane mask dengan topi oppa... " hairan jihyo melihat oppa nya yang tidak memakai apa apa untuk menutup identiti...

" oppa malas nak pakai " selamba sahaja dia berkata...

" bwooo....  Oppa kenapa x pakai kalau students hyo nampak macam mana"  kata jihyo sambil berjalan ke arah oppanya. .

Terus sahaja dia melabuh kan punggung di kerusi bersebelahan jongsuk...

" x pelah sekali sekala....  Kenapa hyo x suka ker"

" xdelah bukan x suka just pelik " kata jihyo sambil tersengih-sengih....

" aigoo nomo kyeopta " kata jongsuk sambil mencubit pipi milik song jihyo...

" ishhh oppa nih nanti orang nampaklah" kata jihyo sambil mata melilau ke sana sini... 

Jihyo dan jongsuk terus berbual-bual memandangkan lambat lagi untuk diorang keluar shopping...

X terlupa juga gelak ketawa, perilaku jongsuk yang selamba mencium, membelai pipi milik jihyo....

Namun tanpa mereka sedari ada sekumpulan yeoja yang nampak situasi itu...  Apa lagu terkejut kera lah mereka....

                         ********

" omo³ korang nampak tak apa yang aku nampak" kata jesica sambil memandang ke arah ahli group mereka...

" wahh...  Jinjja .... Hebat giler yoeja tuh dapat namchin macam jongsuk oppa..  " tambah sunny sambil memandang ke arah seolhyun....

" ishhh tak boleh jadi nih....  Macam mana yeoja kolot macam tu dapat namchin macam jongsuk oppa... " kata seolhyun menahan geram...

" kau nak buat ape seolhyun...  Apa kau yang kau puas hati lagi dengan jihyo tuh " kata taeyon sambil memandang kearah seolhyun....

Bukan mereka tidak kenal perangai gedik dan tak puas hati seolhyun terhadap song jihyo itu..

" tahlah seolhyun...  Sejak high school lagi kau tak puas hati dengan jihyo tuu..." kata yuri..

" memang aku tak puas hati dengan yeoja tak guna tuh and sampai bila-bila pun takkan pernah" kata seolhyun yang geram dengan chingu² nya itu...

" wehhh ² menyorok jihyo dengan jongsuk dah nak keluar tuh" kata hyoyeon kepada snsd..

Selepas aje berkata sebegitu apa lagi lintang pukang lah snsd melarikan diri...

Ada yang tergolek ,ada yang terlanggar satu sama lain, ada yang terlanggar pintu...

Tulah akibatnya...

TBC

love u Mr.IdolWhere stories live. Discover now