ZAYN MALİK

108 4 1
                                    

-Sence söylemelimiyim?"diye sordum 18.defa. Gecenin 1 buçuğuydu veyarının pazartesi olmasını ve mevsimin son bahar olmasını umursamadanBradford'un ayazında balkondaki sandalyelerden birine çökmüş aramızdakilometrelerce yol alan Scarlett ile konuşuyordum.

-Bence söylemelisinGrace. Sonuçta başına gelecek en kötü şey reddedilmek olur." yanaklarımışişirip derin bir nefes verdim:

-Kulağa yeterince kötügeliyor." 

-Hey!"diyebaşladı esneyerek:

-Peki ya o da seniseviyorsa? Bu sizi bekleyen güzel günlerinizden çalıyorsunuz anlamınagelir,özellikle zaman bu kadar değerliyken." soğuk rüzgar ensemdekitüylerin diken diken olmasını sağlayacak bir biçimde esince odama girip yatağaoturdum:

-Bilmiyorum Lettie.İşin ucunda rezil olmak var." Scarlett'in gözlerini devirdiğini az çoktahmin edebiliyordum.

-Bunu Geçen yaz NewYork'un en kalabalık caddesindeki asfaltlara portremi çizen kız mısöylüyor?" kıkırdadım:

-O sayılmaz Lettie ocaddede benden başka 5 kişi daha aynı şeyi yapıyordu."

 -Hadi ama Cecedaha dün gece konuştuğumuzda onun da seni sevdiğine emin olduğunuanlatıyordun." kendimi sırtüstü yatağa attım:

-Çünkü Zayn vearkadaşları basketbol oynarken ben içeri girdiğimde tribündeki arkadaşı Zayn'eseslenmişti ve 2 tenefüs sonra Zayn ve arkadaşları koridordaki kaloriferdedururken Sivilceli arkadaşıyla Zayn aniden kavga etmeye başladı. Tam Zayn onuşakacıktan iterken apaçi görünümlü arkadaşı benim merdivenden çıktığınıgörüp:"Kız geliyor" demişti. Ama sonra fark ettim ki o gün yanımızdabir sürü insan vardı. Bu kız ben değilim Scarlett. Okulda bir sürü güzel kızvarken bana bakması ne kadar saçma geliyorsa bu tür soyut şeylere güvenip onahislerimi anlatmam o kadar saçma olur." kendimi çok çaresizhissediyordum. 

-Sakin ol Grace. Oradasaat kaç bilmiyorum ama burda saat 3'e geliyor. Uyumazsam yarınki biyolojisınavımda uyuyakalır Bay Benson'dan yalvararak alacağım E eksiye razıolurum."Derin bir nefes verdim:

-Özür dilerim sadecekonuşmaya ihtiyacım var.o tam 1 haftadır okula gelmiyor ve ben hem aşk acısıhem de yokluğuyla acı çekip uyuyamıyorum." gözlerimi ovuşturup uzunkahverengi saçlarımı hapsettiğim tokayı çözdüm:

-Üzülme Cece yarın ilkiş seni arayacağım ve bütün gün Zayn'in davranışlarını analiz edeceğiz. Seniseviyorum." gülümsedim:

-Ben de seni Lettie.Yarın için iyi şanslar."ve telefonu kapattım. Banyoya doğru yavaşadımlarla yürüyüp kapıyı kilitledim. Saçlarımı yavaşça tarayıp ördükten sonrabanyodan çıkıp odama girdim. Yorganın altına büzülürken dün gece uyuyakaldığımiçin yarım kalan Zayn'li hayallerimin devamını düşlemeye başladım.

Sinir bozucu saatalarmını susturmak için her gün yaptığım gibi saati duvara fırlattım. Ayılmayakarar verdikten sonra yatakta doğruldum. İç karartıcı uniformanın beyaz gömleğive siyah eteğini giydikten sonra örgüyü çözüp saçlarımı açık bıraktım. Uzunçoraplarımı da giyip aşağı indim. Babam ve annem ben 8 yaşındayken trafikkazasında ölmüşlerdi ve ben haşadı çıkmış arabadan annemin güvenli kollarındakalarak kurtulmuştum. Tam 9 yıldır teyzemin yanında kalıyordum. Teyzem Allisonevlenmemişti ve bana sürekli annemin ona bıraktığı en değerli şey olduğumu vehayatta beni üzen her şeyi sil diyerek umursamamayı öğütlerdi. Aşık olana kadarkendimden başkasının hakkımda ne konuşuğunu önemsemeyen tamamen tasasızsayılmasa bile tasasız davranabilen bir kız olmuştum ve sonra aşık olmak gibirahatsız bir işe bulaşmış ve Zayn isimli hastalığı önceliğim halinegetirmiştim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZAYN MALİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin