Cap. 1

194 5 2
  • Dedicat lui Mihaela Paun
                                    

Aceasta carte este un fel de "vampiri din brownwood" numai ca e o alta 'versiune' dea iei

Normal tot ce e in cartea asta trebuia sa se adauge in "vampiri din brownwood"

dar m-am gândit sa fac o alta carte care sa fie mai interesantă.Mam inspirat din cărțile mele preferate si am adăugat unele lucruri din cartea anterioară!

Insa asta nu înseamnă ca seria "VDB" se va termina!

>_< ENJOY :o3

Buna,eu sunt Emma,nu provin dintr-un oras foarte mare.Mama mia spus ca eu am avut un tata,cum as putea spune,diferit! Am incercat sa o intreb la ce se referea,dar in zadar! In fine! :/ ......voi afla eu intr-o zi! In fiecare seara ma urc pe acopesrisul casei,ma intind pe spate si privesc cerul senin plin de stele care parca stau din clipa in clipa sa cada si ma gandesc mereu la tata.Mereu imi vin sute de intrebari in cap si mereu ma intreb dece el a plecat! cateodata simt ca eu si noaptea ne asemanam,amandouo avem douo povesti care nici noi nu stim adevarul! Stiu ca cineva sau ceva imi ascunde purul adevar despre ce sunt sau ce sa intamplat,si dece mas intreba ce sunt eu cu adevarat? Va explic eu dece: cateodata simt ca nu apartin acestei lume obisnuita,simt ca eu sunt altceva decat un om de 16 ani! Tocmai am realizat ca se facuse 03:30 noaptea! Maine incepeam scoala,un nou semestru si poate noi colegi!

- Emma! este deja 8:20 este prima zi de liceu! - Mama mai lasama sa dorm!

- Uite! Stiu ca nu ai chef de scoala dar trebuie sa te duci!

- mhmm...bine!

Mam dus la baie,mi-am facut treburile,am inceput sami pieptan parul meu lung saten lasandul pe spate si mam dus sa ma imbrac!

- 8:40! OMG!

mi-am luat repede niste blugi negri,tenesi mei de la converse,bluza mea alba si un hanorac negru si am pornit!

Ajungand acolo,bine nici nu am ajuns prea bine ca deja o vedeam pe BFFul meu si pe celelalte prietene ale ele care o urmau. Mda....nu vreau sa zic ca toate nu sunt cele mai bune dar steff este cea mai buna,tare,epica si....ce mai pot sa zic..AWSOME prietena dea mea!

- hey Em! Carei treaba?

- buna steff! Nimica interesant! Doar...sti tu...

- Mda... nici eu nam chef de scoala,dar soarta!

- Steff! zise Alice,o alta prietena dea mea..

- Da,ce e?

- Ai aflat ca un nou tip vine in clasa noastra?

- Pe bune :D? zise kim (o alta prietena...)

- Sper sa fie drăguț,spusem eu,putin amuzata!

Clopoțelul sunase deja si toți ne-am îndreptat către clasa.Intre timp am văzut un băiat super chipeș,avea 6 pack si mdaa...cred ca el era asa zisul 'nou' coleg! Absolut toate fetele din clasa roșisera la fata cand el a intrat!

Eu eram singura care nu eram 'atrasa' de el....glumesc doar CUM NU-ȚI POATE PLACE DE CINEVA CU 6PACK,OCHI ALBASTRI CA CERUL SI CE MAI POT ZICE......ok calmeazăte Emma! Este doar un băiat cu 6...ohhh iar încep!

in poza de pe mass-media este Stefania (cea din stanga),Kim (cea din mijloc) si Emma (cea din dreapta)

Vampirul umanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum