Cap. 3

40 3 0
                                    

Cand m-am trezit pe cine credeți ca l-am văzut stand la colțul colțul patului?

Hmmm... E.D.W.I.N!

- Te simți bine? întrebase el cu o voce mai scăzută

- Da dar nu m-a pot misca! Am dureri îngrozitoare de spate! Dar..cum de mai gasit?

In cap aveam sute de întrebări care vroiam sa i le pun lui Ed

- Uite,vreau să-ți zic ceva dar jura ca nu vei mai zice la nimeni! Înțeles?

Eu începusem sa clatin din cap in semn ca da

- Tatal tau a fost frate cu un vampir iar acest vampir tocmai ți-a ucis tatal!

A vrut sa se răzbune pentru ca acel vampir tia iubit mama,deci in timp a fost invidios! El a încercat să-ți ucidă lafel mama dar in loc de asta a muscato! Veninul lui a ajuns pana in tine! Înainte ca mama ta sa se transforme,un vampir ia subt veninul din vene! Pe ia a salvat-o,dar pe tine.....

Deodată m-a bufnisera plansul!

- La mine ce!!?

- La tine a fost prea târziu!

Nu a putut sa scoată si veninul care a intrat in tine! Acest venin ți-a afectat ADN-ul si sa dezvoltat in tine pe parcursul timpului! Tu ai o gena de vampir in tine!

- Deci ce ar trebui sa fiu? hibrid,zombie,vampir?

- Tu iești un om simplu! Numai ca..uite! E ca si cum ai fi un vulcan inactiv.Daca e activ,erupe! Logic!

- La ce te referi cu activ si inactiv?

- Practic vampirul din tine este inactiv.Daca ar fi activ,ai fi un vampir!

- Si,de unde sti tu toate astea?

- În primul rand, sunt un vampir!

În al doilea rând,sunt protectorul tau!

Emma! Nu sti tu cât de puternica iești!

Vampirul care ți-am povestit eu era un vampir x! Profetia spune ca următorul vampir x i-l va distruge pe cel actual...mdaa nu e ceva ieșit din comun dar asta e ceva diferit! Profetia spune ca următorul vampir va fi mai puternic decât ar trebui sa fie! Vampirul respectiv va deveni un vampir omega

cea ce înseamnă ca devi cel mai puternic vampir! Iar acela vei fi tu!

- Uite,intelege,nu sunt pregătită sa fac asta! Măcar mama știe unde sunt?

- Da am sunat-o eu!

- Si,cand voi deveni?

- Nu se știe sigur! In timp îți vei descoperi puterile,dar trebuie sa ți le controlezi! Totul va fi greu pana treci de prima faza! Practic gena o sa te manipuleze!

Parca eram hipnotizat de cuvintele lui Edwin! Pe bune daca nu vroiam să-l sar.. Ohh Emma! ce se întâmpla cu tine?

Vampirul umanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum