Hussain saved her

31 0 0
                                    

Unho ne college se kch fasly py car rokdi thi... koi b asani se car ko nhi dekh sakta tha... hussain or shehry dono hi utar gay thy dono ki nazren kisi detective ki tarhan un larko ko dekh rahi thin... magr filhal un ka koi ata pata nhi tha... kia pata vo aj aty b ya nhi...
Shiza ki dill ki dharhkany tez hori thin.. achanak ek car shiza se kch fasly py ruki... shiza bikul sun hogai... hussain ne us car ko door se ata dekh lia tha is lyi hussain ne shiza ki taraf bhagny mi der nhi lgai... shehry ne vo car nhi dekhi thi magr us ne hussain ko shiza ki taraf jaty dekh lia tha.... mesra or zoya car mi hi thi... lkn dono ki b jan b bni thi us waqt...
Car ka mean door khola or vohi raat wala larka car mi se nikla or shiza ki taraf barha... hussain ne us k barhty hath ko apny hath se rok dia ...
Shehry ne us k pichy aty larky ko ek punch dia tha... shiza do qadam pichy hati...
Vo 2 thy or vo 3...
Lkn phir b hussain or shehry ne un ka dat k muqabla kiya...
"Shiza tum college mi jao... "
Hussain was scream...
N shiza was run n enter the college.
After one secnd hussain noticed that thing ek shehry k sath tha or dusra hussain k... lkn vo 3 thy ... anjani socho ne hussain ko apni car ki taraf dekhny py majbor kardia... or hussain ne dekha k un mi se ek zoya or mesra ki taraf barh raha ha... us ne zoya ko kisi se fone py bat karty dekha tha... may be us ne ye sab dekh k police ko call ki thi.... magr mesra ko dekh k koi bta sakta tha k us ki jan chehry or shayad phir nikalny wali ha  .
Hussain ne ek punch us larky ko dia jo hussain k kareeb tha or hussain apni car ki taraf gaya... shehry hussain ko jata dekh chuka tha us ne pichy jana chaha magr nichy giray larky se nibta....
  "Aayyy "
That was hussain s sound... or hussain ne us larky ka giraba pakar kar usay tabiyat se marna chaha... magr us ne ek punch dia hussain ko or vo zoya or mesra ki taraf barh gaya.... zoya or mesra dono ghabra k bahar achukin thin... us ne mesra ko balun se pakar lia.... when hussain again stand n run up....
Us waqt hussain apni takleef bhol chuka tha... hussain ne apna sar us larky k sar se takraya or us larky ne chakra k mesra ko chora... phir hussain ko kch nazar nhi aya tha... hussain ne shayad usay sansen hi nhi leny den... zoya ne mesra ko sambhala tha...
Shehry un dono larko ki tabiyat saf kar k hussain ki taraf aya itny mi police mobile ki awaz sunai thi... un dono larko ko police ny pakar lia tha.... ab vo hussain or us larky ki taraf aray thy... hussain ne us larky ko itna mara tha k khoon nikalny ki waja se us ka chehra pehchan mi nhi ara tha ...

"Hussain police agai ha hussain... "
Shehry ne hussain ka hath rokna chaha magr hussain ne usay b dor kardia...
Zoya shehry or mesra teno ek dosray ko dekh rahy thy...

"Vo mar jayega hussain
.. "
Mesra ko kehna hi para jab usy b apny upar zulm karne waly shaks ko is had tak mar khaty ddkha k vo sambhal hi nhi pa raha tha...

"Marna hi chahye isay... "
Hussain ne palat kar mesra ko jawab dia..  itny mi police achuki thi... or hussain ko us larky se alag karna police k lyi b mushkil hogaya tha... us ne shehry ki madad chahi... shehry ne b sath mil kar hussain ko alag kar hi lia... hussain k moo se thora thora khoon nikal raha tha... lkn shehry thek tha...

"Hum apko ek ghanty mi call karty hn ya apko hamary sath station ana hoga... "
  A some inspecter said to shehry... kyu k hussain un ko apny qabo mi nhi lag raha tha...

"G hum aty hen.. "
Shehry ne hussain ko sambhalty huay kaha...
Vo sab car mi beth gay thy shehry drive kara tha... shiza ko is tarha college mi chorhna sahi nhi tha is lyi shiza ko b sath le lia...
Vo sab station mi thy. Mr.asad b.
Metter solve hogaya... tha...
Hussain ne ghar mi kisi ko b btany se mana kardia tha. Ye mamala srf mr.asad k samny hi hal hogaya tha...

--------------------------
  "Kia soch rahi ho mesra ... ?"
When mesra seated on the bed zoya n shiza came up...

"Ham.. "
Mesra came back in reality...
She was in deep thought.

"Mera dill ruk gaya tha jab us larky ny tujhy pakra yar... magr shukar ha hussain ny dekh lia..  "
Zoya ny us k dill ki bat kahi thi... jo subha se vo soch rahi thi... ek ajeeb se ahsas usay ghair raha tha .

"Sach zoya api hussain bhai ny hamra bht sath dia... "
Shiza b us waqt hussain k hi sath thi ..

"Tu kehti ha k he dsnt love u... "
Zoya ny ye bat shiza k samny hi kehdi thi...
Or mesra zoya ko chaba janay wali nazron se dekh rahi thi...

"Kia ?"
Shiza ko jaesy khud py yakeen nhi aya k us ne kia suna...

"Means k hum sab ek dosray se kitna pyar karty ... or khas kar hussain... laga hi nhi k itny sal bad mila ha... "
Zoya ny cover kiya magr mesra ko vo bat achi nhi lagi...

"Han sahi kaha zoya api... "
  Shiza standing up... for doing some of her college  .
Ye to sach tha... hussain ny aj kch anjani jaga us k dill mi bna li... mesra ko aesa lag raha tha jaesy aj vo us hussain se mili ha jo hussain usay pyar karta tha... magr mesra kisi tarhan is bat ko manny k lyi ab taiyar nhi thi...
Mohabat aesi hoti ha... is ka yakeen dilany mi umar lag jati ha ...nafraton ka to pata chal jata ha...

---------'xzzz

 Aao Iqrar karen Where stories live. Discover now